Kods | DAA317 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | 3D grafikas modelēšanas un animācijas pamati | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Katrīna Šmite, Olga Krutikova | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursa gaitā studenti apgūs 3D objektu modelēšanas un animācijas pamatus dažādās modernās 3D datorgrafikas veidošanas paketēs. Tiks izmantota aktuāla programmatūra, kas ļaus veidot, modificēt un animēt 3D objektus, personāžus un scēnas. . Tiks pasniegti 3D grafikas modelēšanas pamati, sākot no primitīviem objektiem un beidzot ar sarežģītiem reālistiskiem personāžiem. Studenti apgūs arī animācijas pamatmetodes, iemācīsies veidot reālistiskas kustības objektiem un savienot animācijā personāžus, objektus un telpu, veidojot 3D video animācijas. . Kursa laikā izstrādātie 3D objekti un personāži varēs turpmāk tikt izmantoti dažādiem uzdevumiem, piemēram, interaktīvās scēnas veidošanai, video filmas specefektu veidošanai, datorspēles papildināšanai ar reālistiskiem personāžiem utt.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir sniegt teorētiskas zināšanas un praktiskas iemaņas 3D objektu modelēšanā un animācijā, un iemācīt studentus izmantot iegūtās zināšanas praksē. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj orientēties 3D grafikas pakešu lietotāju saskarnēs un pārzin dažādas modelēšanas un animācijas tehnikas. - Rakstisks eksāmens, kas satur teorētiskus jautājums. Prot pielietot teorētiskās zināšanas 3D objektu modelēšanai un animācijai. - Patstāvīgi izpildītie praktiskie darbi. Prot pielietot teorētiskās zināšanas 3D personāžu modelēšanai un animācijai. - Patstāvīgi izpildītie praktiskie darbi. Prot pielietot teorētiskās zināšanas 3D scēnu modelēšanai un animācijai. - Patstāvīgi izpildītie praktiskie darbi. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | DAA300 Datorgrafikas un attēlu apstrādes pamati | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|