DAA317 3D grafikas modelēšanas un animācijas pamati

Kods DAA317
Nosaukums 3D grafikas modelēšanas un animācijas pamati
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Akadēmiskais
Tematiskā joma Datorika
Struktūrvienība Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Mācībspēks Katrīna Šmite, Olga Krutikova
Kredītpunkti 3.0 (4.5 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Kursa gaitā studenti apgūs 3D objektu modelēšanas un animācijas pamatus dažādās modernās 3D datorgrafikas veidošanas paketēs. Tiks izmantota aktuāla programmatūra, kas ļaus veidot, modificēt un animēt 3D objektus, personāžus un scēnas. .
Tiks pasniegti 3D grafikas modelēšanas pamati, sākot no primitīviem objektiem un beidzot ar sarežģītiem reālistiskiem personāžiem. Studenti apgūs arī animācijas pamatmetodes, iemācīsies veidot reālistiskas kustības objektiem un savienot animācijā personāžus, objektus un telpu, veidojot 3D video animācijas. .
Kursa laikā izstrādātie 3D objekti un personāži varēs turpmāk tikt izmantoti dažādiem uzdevumiem, piemēram, interaktīvās scēnas veidošanai, video filmas specefektu veidošanai, datorspēles papildināšanai ar reālistiskiem personāžiem utt..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Datorgrafikas modelēšanas pamati. Galvenie jēdzieni un metodes. 2 0 0 0
Trīsdimensiju primitīvi un to modelēšana. Primitīvu kombinēšana. 2 0 0 0
Reālistiska objekta modelēšana. 4 0 0 0
Objektu animācijas pamati. Pārvietošana, pagriešana. Reālistisko kustību realizācija. 4 0 0 0
Telpas modelēšanas pamati. Telpas plānošana 3D vidē. 4 0 0 0
Modelētas telpas izmantošana animācijā. 4 0 0 0
Scēnas veidošana. Telpas un objektu savienojums. 4 0 0 0
Personāža modelēšana. 8 0 0 0
Personāža animācijas pamati. Reālistiskas kustības. 8 0 0 0
Personāža animācija 3D scēnā. Telpas, objektu un personāža savienojums. 8 0 0 0
Kopā: 48 0 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Kursa mērķis ir sniegt teorētiskas zināšanas un praktiskas iemaņas 3D objektu modelēšanā un animācijā, un iemācīt studentus izmantot iegūtās zināšanas praksē.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj orientēties 3D grafikas pakešu lietotāju saskarnēs un pārzin dažādas modelēšanas un animācijas tehnikas. - Rakstisks eksāmens, kas satur teorētiskus jautājums.
Prot pielietot teorētiskās zināšanas 3D objektu modelēšanai un animācijai. - Patstāvīgi izpildītie praktiskie darbi.
Prot pielietot teorētiskās zināšanas 3D personāžu modelēšanai un animācijai. - Patstāvīgi izpildītie praktiskie darbi.
Prot pielietot teorētiskās zināšanas 3D scēnu modelēšanai un animācijai. - Patstāvīgi izpildītie praktiskie darbi.
Priekšzināšanas DAA300 Datorgrafikas un attēlu apstrādes pamati
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 4.5 1.0 2.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]