Kods | IVF700 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Mūsdienu vadības teorijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Remigijs Počs, Elīna Gaile-Sarkane | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 10.0 (15.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss „Mūsdienu vadības teorijas ” aptver nozīmīgākās vadības teorijas vēsturiskā un mūsdienu skatījumā, nodrošina izpratnes attīstību par teoriju savstarpējo saikni un veicina dažādu teorētisko pieeju izmantošanu zinātniskajos pētījumos. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis - sniegt studējošajiem padziļinātas zināšanas par vadības teorijām un to izmantošanu. Programmas apguvi noslēdz eksāmens. Gala vērtējums ietver eksāmena vērtējumu (līdz 50% no gala vērtējuma), individuālo, grupas darbu, seminārnodarbību, referātu u.c. pārbaudes veidu vērtējumu, kurā studējošais demonstrē: - zināšanas mūsdienu vadības teorijās un to izmantošanas jomās; - prasmi iegūt, apkopot, apstrādāt un analizēt un salīdzināt informāciju, kas saistīta ar vadības teoriju problemātiku; - prasmi izmantot teorētiskos instrumentus un metodes vadības problēmas oriģinālai risināšanai; - prasmi prezentēt pētījumu rezultātus un tos pamatot. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pārzina vadības teorijas, var definēt to savstarpējo saikni, prot diskutēt par vadības problemātiku salīdzinot dažādu teorētisko pieeju izmantošanu. - Grupu darbs, diskusijas, prezentācijas, kontroldarbi. Prot pielietot teorētiskās un praktiskās metodes stratēģisko un operatīvo mērķu noteikšanai, ietverot galvenos taktiskos un vadības plānus, programmas, normatīvos dokumentus uzņēmuma atbalstam un vadības mērķu realizācijai. - Grupu darbs, diskusijas, prezentācijas, kontroldarbi. Studenti spēj skaidrot un pamatot sociālo, ekonomisko un citu vides aspektu ietekmi uz vadības lēmumu pieņemšanu. - Individuāls pētījums. Studenti saprot galvenās atšķirības starp vadības un līderības teorijām, spēj atpazīt, kad katra no tām ir pielietojama. - Grupu darbs, diskusijas, prezentācijas, kontroldarbi. Spēj diskutēt par galvenajiem principiem, pieņēmumiem vai teorijām vadībzinātnē. - Darba seminārnodarbībās vērtējums. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Atbilstoši uzņemšanas studiju programmā nosacījumiem | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|