Kods | IMP718 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Muitas procedūras un režīmi (studiju projekts) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Iekšējā drošība un muita | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Aivars Gulbis, Rita Rauda | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju darbs ir rakstveidā noformēts patstāvīgs analītisks pētījums mācību priekšmeta ietvaros, kura slēdzieni ir bāzēti uz literatūras un konkrētu datu apskatu. Pētījumu daļas uzdevums ir parādīt pētāmā muitas darbības procesa, muitas procedūru, muitas kontroles praktisko norisi muitā. Studentam nepieciešams izstrādāt priekšlikumus atklāto problēmu novēršanai. Studiju projektu jāaizstāv pēc mācību priekšmeta apgūšanas.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studentam jāprot demonstrēt teorētisko zināšanu praktisko pielietojumu, kā arī teorētisko jēdzienu un metodoloģijas pārzināšanu un izvēlētās jomas izpētes prasmi. Jādemonstrē prasme noteikt un risināt ar muitas administrēšanu saistītas problēmas. Jāparāda sistēmisku teorētisku pieeju studiju darba izstrādē un jāparāda prasmi lietot studiju darba izstrādes nolūkam pieejamās informācijas tehnoloģijas un teorētiskās zināšanas attiecīgajā studiju priekšmetā. Jāspēj izdarīt pamatotus un oriģinālus secinājumus un izstrādāt reālus praksē izmantojamus priekšlikumus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj formulēt pētījuma objektu, priekšmetu, problēmas, hipotēzi. - Students raksta studiju darba ievadu. Pasniedzējs vērtē kā studiju darba sastāvdaļu, ņemot vērā ievada kvalitāti studiju darba kopvērtējuma atzīmē. Spēj sniegt pētāmās problēmas teorētisku un praktisku pamatojumu, formulēt likumsakarības, pielietot mūsdienu informācijas tehnoloģijas - Students raksta teorētiski-analītisko daļu. Pasniedzējs vērtē kā studiju darba sastāvdaļu, ņemot vērā ievada kvalitāti studiju darba kopvērtējuma atzīmē. Spēj lietot dažādas muitas darbības analīzes metodes un risku prognozēšanai, parādīt novitātes elementus, formulēt zinātniskos rezultātus - Students raksta praktisko aprēķinu daļu. Pasniedzējs vērtē kā studiju darba sastāvdaļu, ņemot vērā ievada kvalitāti studiju darba kopvērtējuma atzīmē. Spēj izdarīt pamatotus un oriģinālus secinājumus un izstrādāt reālā praksē pielietojamus priekšlikumus. - Students raksta secinājumus un priekšlikums. Pasniedzējs vērtē kā studiju darba sastāvdaļu, ņemot vērā ievada kvalitāti studiju darba kopvērtējuma atzīmē. Spēj noformēt darbu atbilstoši prasībām, sagatavot prezentācijas slaidus un aizstāvēt darbu. - Students prezentē darbu komisijas priekšā. Darbs tiek vērtēts ar atzīmi. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nepieciešamas priekšzināšanas, kas iegūtas speciālajos mācību priekšmetos. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|