Kods | PBM204 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Vispārējā angļu valoda Advanced līmenī (C1) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Mahešs Kumars Agarvals, Andra Piebalga, Ingrīda Keviša, Sotirios Vantis, Iveta Aksinčica, Jesse Samuel Turner | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 12.0 (18.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
RBS AVC piedāvātie vispārējās angļu valodas kursi ir integrēta programma pieaugušajiem, kas angļu valodu mācās kā svešvalodu. Programmas mērķis ir dot iespēju studentiem, kam nav pietiekamas angļu valodas zināšanas, izprast un izmantot šo valodu pienācīgā līmenī, gan akadēmiskā, gan profesionālā un ikdienas līmenī. Katrai klasei ir divi instruktori – viens lasīšanas daļai, savukārt otrs pasniedzējs gramatikas un rakstīšanas prasmju daļai, kas nodrošina vispārēju valodas paguvi. Programma tika izstrādāta saskaņā ar Eiropas kopīgās pamatnostādnes valodu apguvei: mācīšanās, mācīšana, vērtēšana, kas atbilst C1 līmenim.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir dot studentiem iespēju kļūt pārliecinātākiem par savām angļu valodas zināšanām un efektīvi sazināties šajā valodā starptautiskā vidē. Tāpat kursa mērķi ir sekojoši: 1) nodrošināt sistemātisku lasīšanas un runāšanas prasmju attīstību; 2) attīstīt diskusiju prasmes; 3) izstrādāt valodas sapratnes iemaņas, kas nepieciešamas dalībai konferencēs, projektu gatavošanai u.c.; 4) pilnveidot rakstīšanas prasmes gan akadēmiskā, gan biznesa stilā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Studenti spēs izprast sarežģītus un garus tekstus, kā arī uztvert zemtekstu - Apmeklējums un dalība – 30%; Rakstu darbi – 40%; Pārbaudes darbi – 30%; Novērtējums 10 ballu skalā ar 5 (50% - 54%) tiek uzskatīts par zemu. Viņi spēs izteikties raiti un spontāni, izteicienus īpaši nemeklējot - Apmeklējums un dalība – 30%; Rakstu darbi – 40%; Pārbaudes darbi – 30%; Novērtējums 10 ballu skalā ar 5 (50% - 54%) tiek uzskatīts par zemu. Viņi spēs izmantot valodu gan ikdienas situācijās, gan sociālās situācijas, kā arī akadēmiskiem un profesionāliem mērķiem - Apmeklējums un dalība – 30%; Rakstu darbi – 40%; Pārbaudes darbi – 30%; Novērtējums 10 ballu skalā ar 5 (50% - 54%) tiek uzskatīts par zemu. Studenti varēs izveidot skaidru, labi strukturētu, detalizētu tekstu par sarežģītiem tematiem, demonstrējot modeļu, savienojumu un organizatorisko modeļu un sasaistītāju izmantošanu. - Apmeklējums un dalība – 30%; Rakstu darbi – 40%; Pārbaudes darbi – 30%; Novērtējums 10 ballu skalā ar 5 (50% - 54%) tiek uzskatīts par zemu. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | RBS AVC zināšanu pārbaudes tests. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|