Kods | PBM202 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Vispārējā angļu valoda Intermediate līmenī (B2) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Mahešs Kumars Agarvals, Iveta Aksinčica, Andra Piebalga, Sotirios Vantis, Jesse Samuel Turner, Ingrīda Keviša | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 (9.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
RBS AVC piedāvātie vispārējās angļu valodas kursi ir integrēta programma pieaugušajiem, kas angļu valodu mācās kā svešvalodu. Programmas mērķis ir dot iespēju studentiem, kam nav pietiekamas angļu valodas zināšanas, izprast un izmantot šo valodu pienācīgā līmenī, gan akadēmiskā, gan profesionālā un ikdienas līmenī. Programma tika izstrādāta saskaņā ar Eiropas kopīgās pamatnostādnēm valodu apguvei: mācīšanās, mācīšana, vērtēšana, kas atbilst B2 līmenim.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir dot studentiem iespēju kļūt pārliecinātākiem par savām angļu valodas zināšanām un efektīvi sazināties šajā valodā starptautiskā vidē. Tāpat kursa mērķi ir sekojoši: 1) nodrošināt sistemātisku lasīšanas un runāšanas prasmju attīstību; 2) attīstīt diskusiju prasmes; 3) izstrādāt valodas sapratnes iemaņas, kas nepieciešamas dalībai konferencēs, projektu gatavošanai u.c.; 4) pilnveidot rakstīšanas prasmes gan akadēmiskā, gan biznesa stilā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Studenti spēs izprast sarežģīta teksta galvenās idejas gan par konkrētām, gan abstraktām tēmām. - Apmeklējums un dalība – 30%; Rakstu darbi – 40%; Pārbaudes darbi – 30%; Novērtējums 10 ballu skalā ar 5 (50% - 54%) tiek uzskatīts par zemu Viņi varēs brīvi sarunāties un saprasties gan ar cilvēkiem, kam angļu valoda ir dzimtā valoda, gan ar tiem, kam tā nav dzimtā. - Apmeklējums un dalība – 30%; Rakstu darbi – 40%; Pārbaudes darbi – 30%; Novērtējums 10 ballu skalā ar 5 (50% - 54%) tiek uzskatīts par zemu Studenti spēs izteikties skaidri un precīzi par dažādām tēmām, kā arī paskaidrot un pamatot savu viedokli par dažādiem jautājumiem. - Apmeklējums un dalība – 30%; Rakstu darbi – 40%; Pārbaudes darbi – 30%; Novērtējums 10 ballu skalā ar 5 (50% - 54%) tiek uzskatīts par zemu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | RBS AVC zināšanu pārbaudes tests. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|