Kods | DOP714 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Sociālās tīklošanas tehnoloģiju lietojumi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Jānis Grabis | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Sociālās tīklošanas tehnoloģiju un uzņēmuma lietotņu, piemēram, klientu attiecību pārvaldības sistēmu, integrācija ļauj uzņēmumiem automatizēt sadarbību ar ļoti plašu klientu un potenciālo klientu loku un nodrošina elektroniskus informācijas iegūšanas un izplatīšanas kanālus. Svarīgākās sociālās tīklošanas tehnoloģijas un metodes, kas tie apskatītas priekšmetā, ir sociālās tīklošanas vietņu lietojumprogrammatūras saskarnes izmantošana, vienotas autorizācijas paņēmienu izmantošana, sociālās tīklošanas datu izgūšana, tīkla parametru noteikšana un tīkla dinamikas analīze. Patstāvīgajā darbā tiek izstrādāts rīks, kas nodrošina centralizētu sociālās tīklošanas aktivitāšu pārvaldību vairākiem sociālajiem tīkliem, piemēram, Twitter, Facebook un LinkedIn. Sociālās tīklošanas tehnoloģijas praktiski tiks izmantotas, modificējot klientu attiecību pārvaldības sistēmas, piemēram, Microsoft Dynamics CRM, papildinot tās standartiespējas ar sociālās tīklošanas iespējām.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju priekšmeta mērķis ir apgūt sociālas tīklošanas iespēju integrāciju uzņēmuma lietotnēs un sociālās tīklošanas aktivitāšu pārraudzību un analīzi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj identificēt sociālās tīklošanas tehnoloģiju izmantošanas iespējas - Ieskaite, patstāvīgais darbs Spēj novērtēt sociālās tīklošanas pārvaldības rīkus - Ieskaite, patstāvīgais darbs Spēj integrēt sociālās tīklošanas vietnes un uzņēmuma lietotnes - Ieskaite, patstāvīgais darbs Spēj izmantot vienotās lietotāju autentifikācijas un autorizācijas metodes - Ieskaite, patstāvīgais darbs Spēj analizēt sociālās tīklošanas aktivitātes - Ieskaite, patstāvīgais darbs |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pamatzināšanas tīmekļa lietotņu izstrādē | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|