Kods | PBM729 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Prezentāciju prasmes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Sociālās zinātnes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Mahešs Kumars Agarvals | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 5.0 (7.5 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Šī kursa laikā studenti attīstīs spēju atspoguļot konkrētas sarunas stratēģiju un konkrētas sarunu situācijas un novērtētu lietderību, lai varētu novērtēt to stirpo un vājo pusi. Tāpat studentiem būs iespēja atspoguļot komunikatīvo kontekstu kāda tiek veidota biznesa prezentācija. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studenti iegūs padziļinātas teorētiskās zināšanas, izmantojot abas galvenās sarunu teorijas pieejas: principiālas sarunas un sadales pārrunas. Studenti attīstīs valodas iemaņas kā arī apgūs nepieciešamās iemaņas, lai sniegtu pārliecinošu biznesa prezentāciju. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj būt lietpratīgi biznesa sarunas veidotāji. Pamatojoties uz sarunu pieredzi, spēj pamatot, atspoguļot sarunas teorētiskos aspektus un rīcības plānu angļu valodā. - Diskusijas klasē, uzdevumi, projekti, mājas darbi, kursa darbs Studenti būs attīstījuši savas prezentācijas prasmes un spēs sagatavot, sniegt efektīvu biznesa prezentāciju angļu valodā. - Diskusijas klasē, uzdevumi, projekti, mājas darbi, kursa darbs Spēj atspoguļot konkrētu sarunas rīcības plānu konkrētā sarunu situācijā un novērtēt to lietderību tādā veidā, ka var apspriest to stiprās un vājās puses. - Diskusijas klasē, uzdevumi, projekti, mājas darbi, kursa darbs Spēj atspoguļot komunikatīvo kontekstu, kādā biznesa prezentācijas tiek pasniegtas un kā vajadzētu ietekmēt prezentācijas saturu, kuru tie pasniedz. - Diskusijas klasē, uzdevumi, projekti, mājas darbi, kursa darbs |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Priekšzināšanas nav nepieciešamas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|