IUE723 Tirgzinību pētījumi (studiju projekts)

Kods IUE723
Nosaukums Tirgzinību pētījumi (studiju projekts)
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Irina Voronova
Kredītpunkti 2.0 (3.0 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Studiju projekts palīdz veidot izpratni par tirgus izpētes mērķiem un uzdevumiem, veido prasmes tirgus pētījumu sagatavošanā, pētījuma plāna sastādīšanā. Studiju projekta izstrādes gaitā studenti iepazīstas ar dažādām informācijas vākšana metodēm pētījumam un dažādu informācijas avotu izmantošanu. Studiju projekts papildina studentu analītiskās un pārskata sagatavošanas prasmes, kā arī attīsta spēju strādāt komandā un prezentēt iegūtos rezultātus..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
1. Ievaddaļa 2 0 0 0
2. Tirgus pētījuma sagatavošana 2 0 0 0
3. Pētījuma datu vākšana 12 0 0 0
4. Pētījuma rezultātu apkopošana un analīze 8 0 0 0
5. Problēmas/problēmu risinājumu izstrāde 4 0 0 0
6. Projekta noformēšana un prezentācijas sagatavošana 2 0 0 0
7. Projekta aizstāvēšana 2 0 0 0
Kopā: 32 0 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju projekts papildina iepriekš iegūtās zināšanas tirgzinībās, uzņēmējdarbības ekonomikā ar tirgus izpētes metodēm, kuru nolūks ir palīdzēt studentiem sekmīgi realizēt tirgus izpētes projektus, apvienojot teorētiskā zināšanas ar praktiskajām iemaņām. Uzdevumi: - Prast izvērtēt tirgus izpētes veidus, izmantojot atbilstošus kritērijus - Prast pielietot esošajai situācijai piemērotākās informācijas iegūšanas metodes - Prast pielietot iegūtās zināšanas un iemaņas tirgus izpētes plāna sagatavošanai. - Prast analizēt iegūtos datus, apkopot iegūtos rezultātus un izstrādāt atbilstošus priekšlikumus - Prezentēt sava un grupas darba rezultātus; - Prast diskutēt un strādāt komandā.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj novērtēt uzņēmuma mārketinga darbību un izvēlēties piemērotāko problēmu risinājumu - Situācijas analīze, vērtējums ar atzīmi
Prot izvērtēt tirgzinību pētījumu metodes un izvēlēties situācijai piemērotākās - Uzdevums, vērtējums ar atzīmi
Spēj sastādīt pētījuma plānu un novērtēt nepieciešamos resursus - Situācijas analīze, vērtējums ar atzīmi
Prot pamatot izvēlētos risinājumus - Diskusija, vērtējums ar atzīmi
Prot prezentēt un diskutēt - Gala pārbaudījums - Studiju projekta prezentācija, vērtējums ar atzīmi.
Priekšzināšanas Tirgzinībās, uzņēmuma ekonomikā un plānošanā, vadīšanā un makroekonomikā, projektu vadīšanā
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 2.0 3.0 1.0 0.0 1.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]