Kods | EAS735 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Sistēmu dinamikas modelēšana vides politikai | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vides inženierzinātnes un pārvaldība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Dabaszinātņu un tehnoloģiju fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Andra Blumberga, Gatis Bažbauers | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 (9.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursa ietvaros tiek apgūti sistēmiskas domāšanas pamatprincipi un grafisko instrumentu izmantošana sistēmu veidošanai un analīzei. Sistēmu dinamika tiek pielietota, lai analizētu ar vides politiku saistītas problēmas. Kurss sastāv no lekcijām un praktiskajiem darbiem.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Iegūt zināšanas par sistēmas domāšanas pamatprincipiem, dinamisku sistēmu veidošanas un analīzes instrumentiem, to izmantošanu ar vidi un vides politiku saistītu problēmu risināšanā. Apskatot kompleksas vides problēmas, spēt tās analizēt un risināt, izmantojot sistēmiskas domāšanas instrumentus. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj identificēt un analizēt sistēmiskas sakarības, sistēmas mainīgos parametrus un novērtēt to dinamiskās izmaiņas un ietekmi uz sistēmu. - Pārbaudes veidi: praktiskie darbi, kursa darbs, eksāmens, lomu spēle.
Kritēriji: students identificē sistēmiskās sakarības, tās ietekmējošos parametrus un to izmaiņas laikā.
Spēj grafiski attēlot dinamiskas sistēmas, izmantojot sistēmiskās domāšanas instrumentus. - Pārbaudes veidi: praktiskie darbi, eksāmens. Kritēriji: students grafiski attēlo dinamiskas sistēmas. Spēj analizēt vides politikas procesus ar sistēmiskās domāšanas instrumentu palīdzību. - Pārbaudes veidi: praktiskie darbi, kursa darbs. Kritēriji: students analizē vides politikas procesus dinamiskās sistēmas modelī. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|