Kods | VID702 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Angļu valoda | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Zane Seņko, Sandra Saulīte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Integrēts lietišķās angļu valodas kurss saistībā ar izvēlēto specialitāti, lai attīstītu nepieciešamās prasmes komunikācijai svešvalodā un sniegtu ieskatu par lietišķās angļu valodas un speciālās terminoloģijas lietojumu ar specialitāti saistītos kontekstos. Konkrētie mācību materiāli – teksti un uzdevumi – tiek atlasīti atbilstoši katras konkrētās grupas specializācijai un valodas prasmju līmenim.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Priekšmeta mērķis ir attīstīt integrētas angļu valodas prasmes dažādos ar lietišķo jomu saistītos kontekstos. Priekšmeta uzdevumi: Attīstīt lasīšanas prasmes; Attīstīt rakstveida prasmes (teksta organizācija, terminoloģija un izteiksmju formulas), Attīstīt profesionālas prezentāciju prasmes un diskusijas spējas (kritisks izvērtējums, argumentācija, paskaidrojumi u.tml.); Attīstīt klausīšanās uztveri (audio un video ieraksti, diskusijas, prezentācijas, profesionālā saskarsme). Uzlabot izteiksmes precizitāti (valodas gramatiskās struktūras un funkcionālās izteiksmes). Attīstīt terminoloģijas krājumu izvēlētās specializācijas kontekstā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj ar izpratni lasīt tekstus par uzņēmējdarbību un tekstus specialitātē, balstoties uz apgūto terminoloģiju; atbildēt uz jautājumiem, sniegt teksta kopsavilkumu. - Mājas darbi, pārbaudes darbi, eksāmens Spēj rakstiski izteikt savu viedokli par dažādiem uzņēmējdarbības aspektiem, apkopot informāciju; uzrakstīt lietišķās vēstules. - Rakstu darbu portfelis Prot uzstāties ar prezentācijām par uzņēmējdarbību un specialitāti, prezentāciju gatavošanā izmantot PowerPoint programmu. - Prezentācijas, eksāmens Spēj piedalīties dažādu ar uzņēmējdarbību un savu specialitāti saistītu jautājumu apspriešanā, paužot savu viedokli un ieklausoties un analizējot citu pausto viedokli. - Darbs nodarbībās, prezentācijas, eksāmens Spēj saprast angļu valodā sniegtu ar uzņēmējdarbību un savu specialitāti saistītu informāciju audio un video ierakstos, sagatavot jautājumus par dzirdēto un atbildēt uz jautājumiem. - Mājas darbi, pārbaudes darbi, eksāmens Prot izteikties gramatiski pareizā angļu valodā gan rakstiski, gan mutiski. - Prezentācijas, rakstu darbu portfelis Spēj saprast terminoloģiju, lasot tekstus par uzņēmējdarbību un tekstus specialitātē; prot izmantot terminoloģiju, komentējot izlasītos tekstus, uzstājoties ar prezentācijām. - Mājas darbi, pārbaudes darbi, eksāmens |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Darbs nodarbībās - 5%
Mājas darbi - 15% Pārbaudes darbi - 15% Rakstu darbu portfelis - 15% Eksāmens - 40% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Vispārējām angļu valodas prasmēm jābūt B1 līmenī saskaņā ar “Eiropas kopīgās pamatnostādnes valodu apguvei: mācīšanās, mācīšana, vērtēšana” | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|