Kods | DSP734 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Nozares inženiersistēmu plānošana un vadīšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Mārīte Kirikova | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 (6.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Mūsdienu uzņēmumi savu darbību nevar realizēt bez atbilstošām informācijas sistēmām, kas atkarībā no uzņēmuma darbības var gan nodrošināt ražošanas atbalstu, gan pārdošanas procesu, gan cilvēkresursu pārvaldības procesu. Lai informācijas sistēma atbilstu uzņēmuma biznesa procesiem, to plānošana un vadīšanā ir jāiesaistās gan informācijas tehnoloģiju speciālistiem, gan biznesa pārstāvjiem. Kursā tiks apskatīti informācijas sistēmu plānošanas un vadīšanas procesi un to variācijas, metodes un standarti, kas izmantojami informācijas sistēmu plānošanā un vadīšanā, kā ar dažādu nozaru informācijas sistēmu specifika. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Pēc studiju kursa pabeigšanas students spēj argumentēti apspriest informācijas sistēmu plānošanas un vadīšanas pamatprincipus un ierobežojumus, pārzina IS plānošanas un vadīšanas procesu un tajā pielietojamos standartus. Students spēj, izmantojot atbilstošu metožu un standartu kopumu., patstāvīgi realizēt IS plānošanas un vadīšanas procesu uzņēmumā (noteiktā situācijā). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj apspriest IS plānošanas un vadības pamatprincipus un ierobežojumus, pārzina IS plānošanas un vadības procesu un tajā lietojamos standartus. - Rakstisks eksāmens, kas ietver gan teorētiskus jautājumus, gan situācijas analīzi ar uzdevumu sniegt priekšlikumus IS plānošanas un vadības procesa uzlabošanai uzņēmumā. Spēj argumentēt IS plānošanas un vadības procesa ieviešanas nepieciešamību un efektīvāko veidu atkarībā no organizācijas nozares, mērķiem un biznesa struktūras. - Situācijas analīzei izstrādāts IS plānošanas un vadības procesa apraksts. Izmantojot atbilstošu metožu un standartu kopumu, var nodrošināt IS plānošanas un vadības procesu uzņēmumā (noteiktā situācijā). - Patstāvīgi izpildīti laboratorijas darbi. Spēj veikt IS plānošanas un vadības procesu uzņēmumā noteiktās kursā aplūkotās nozarēs. - Patstāvīgi izpildīti laboratorijas darbi. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Zināšanas projektu vadībā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|