IUE719 Tirgzinības teorija un prakse

Kods IUE719
Nosaukums Tirgzinības teorija un prakse
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Doktora, Akadēmiskais
Tematiskā joma Ekonomika
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Ieva Andersone
Kredītpunkti 6.0 (9.0 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Priekšmets balstās uz vispārējām zināšanām, kas iegūtas maģistra studiju programmā.Tas dod pamatu realizēt un nepārtraukti pilnveidot tirgzinības darbību uzņēmumos, lai sasniegtu augstus tirgus rezultātus. Izskatīti uzdevumi, kas saistīti ar tirgzinības koncepcijām, uzņēmējdarbības stratēģijām, cenu veidošanu un produktiem ar augstu kvalitāti. Priekšmets aptver jaunas mūsdienīgas tendences tirgzinības jomā, lai savienotu teorētiskās zināšanas ar praktisko darbību, izmantojot tirgzinības risinājumu ekonomisko pamatojumu..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Tirgzinību mūsdienu definīcija, tās modelis. Tirgzinību evolūcijas tendences mūsdienu tirgu attīstībā. 2 0 0 0
Tirgzinību funkcijas un faktori; kontrolējamie un nekontrolējamie faktori. Tirgus tirgzinību sistēmā. 2 0 0 0
Pircēju rīcības un uzvedības modelis un faktori. Pircēju rīcības, uzvedības psiholoģiskie faktori. 2 0 0 0
Tirgzinību koncepcijas modeļi un faktori. 2 0 0 0
Tirgzinību stratēģijas. 2 0 0 0
Tirgzinību darbības analīze. SWOT analīze. 2 0 0 0
Preces dzīves cikls, tā teorija un prakse. 2 0 0 0
Produkta politika un tās pamatprincipi. 2 0 0 0
Produkta kvalitāte no tirgzinību viedokļa. Produkta kvalitātes modeļi, kvalitātes novērtēšanas metodes. 2 0 0 0
Jaunas produkcija radīšanas metodes, ideju ģenerēšana, tās avoti un metodes. 2 0 0 0
Tirgus segmentācijas teorētiskie un praktiskie aspekti. Tirgus segmentācijas: mērķi, principi, metodes un efektivitāte. 2 0 0 0
Reklāmas mērķi, priekšrocības un trūkumi virzīšanas procesā. Reklāmas veidi un efektivitātes novērtēšanas metodes. 2 0 0 0
Pakalpojumu daba un to klasifikācija. Pakalpojumu tirgzinību nozīme. Pakalpojumu raksturojumi. 2 0 0 0
Tirgzinību pētījumi un tirgzinību pētījumu process, tā etapi, pētījumu metodes. 2 0 0 0
Tirgzinību informācijas sistēma. Internets tirgzinību sistēmā. Elektroniskās komercijas loma tirgzinību sistēmā. 2 0 0 0
Cenu veidošana, tās faktori un metodes. Cenu veidošanas stratēģijas. 2 0 0 0
Kopā: 32 0 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Kursa īstenošanas mērķis: Sniegt mūsdienīgas zināšanas par tirgzinības teoriju un prakses problēmām. Kursa īstenošanas uzdevumi: padziļināti apgūt tirgzinības teoriju un tās attīstību mūsdienu apstākļos. Prast tirgzinības teoriju izmantot praksē un to pilnveidot. Apgūt tirgzinības aprēķinu sistēmu, prast izmantot tirgzinības modeļus un tirgzinības risinājumu ekonomisko pamatojumu metodoloģiju.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj istenot tirdzniecības darbības SVID analīzi. - Situāciju analīe,referāts.
Spēj noteikt tirgzinības funkcijas un faktorus uzņēmējdarbībā. - Situāciju analīze, uzdevumi, referāts.
Spēj salīdzināt un pareizi izvēlēties tirgzinības koncepcijas. - Situāciju analīze, referāts.
Spēj izstrādāt produkta politiku. - Uzdevumi, referāts.
Spēj izstrādāt cenu politiku uzņēmumā. - Referāts. Gala pārbaudījums - eksāmens ar atzīmi.
Priekšzināšanas IUE620 ,Uzņēmējdarbības ekonomika
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 9.0 2.0 0.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]