DPI722 E-pakalpojumi izglītībā un zinātnē

Kods DPI722
Nosaukums E-pakalpojumi izglītībā un zinātnē
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Akadēmiskais
Tematiskā joma Datorika
Struktūrvienība Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Mācībspēks Uldis Sukovskis, Zigmunds Zitmanis, Renāte Strazdiņa
Kredītpunkti 4.0 (6.0 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Kursa pirmajā daļā tiek analizēti ar e-pakalpojumu ieviešanu saistītie organizatoriskie aspekti, kā arī studenti tiek iepazīstināti ar e-pakalpojumu nodrošināšanai izmantotajām tehnoloģijām, tai skaitā, identitātes vadības, portālu, maksājumu u.c.. .
Kursa otrajā daļā tiek apskatīti e-pakalpojumi izglītības un zinātnes nozarē, analizējot organizatoriskos, tehniskos un ekonomiskos aspektus..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Organizācijas misija, produkti un e-pakalpojumu lietošanas iespējas 8 0 0 0
Organizatoriskie aspekti e-pakalpojumu ieviešanai 8 0 0 0
Infrastruktūra e-pakalpojumu nodrošināšanai: identitātes vadība, portāli, maksājumi 24 0 0 0
Integrācija kā daļa no e-pakalpojuma: sociālie tīkli un citi pakalpojumu sniedzēji 8 0 0 0
E-pakalpojumi izglītībai un zinātnei: e-studijas, e-bibliotēka, Eduroam, Europass, CERIF 16 0 0 0
Kopā: 64 0 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Priekšmeta mērķis ir iegūt zināšanas par e-pakalpojumu nodrošināšanai izmantojamām tehnoloģijām. Uzdevumi – analizējot organizācijas pamata darbības virzienus, identificēt tai nepieciešamos e-pakalpojumus, kā arī risināt ar to ieviešanu saistītos organizatoriskos un tehniskos jautājumus.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj definēt e-pakalpojumus organizācijas nodrošināto produktu attīstīšanai un efektivitātes paaugstināšanai. - Rakstisks eksāmens, kas ietver gan teorētiskus jautājumus, gan dažādu situāciju analīzi.
Prot izveidot projekta komandu e-pakalpojuma ieviešanai, izstrādāt e-pakalpojuma aprakstu, un risināt ar e-pakalpojuma uzturēšanu saistītos jautājumus. - Patstāvīgi izstrādāts mājas darbs.
Spēj definēt organizācijai nepieciešamo infrastruktūru e-pakalpojumu nodrošināšanai, ņemot vērā ārpakalpojumu sniedzēju un sociālo tīklu nodrošinātās iespējas. - Grupas darbs.
Spēj izvērtēt izglītībā un zinātnē lietotos e-pakalpojumus un pārnest to īstenošanas pieredzi un ieviešanas metodes uz citām nozarēm. - Rakstisks eksāmens, kas ietver gan teorētiskus jautājumus, gan dažādu situāciju analīzi.
Priekšzināšanas Nav
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 4.0 6.0 2.0 1.0 1.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]