Kods | DPI722 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | E-pakalpojumi izglītībā un zinātnē | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Uldis Sukovskis, Zigmunds Zitmanis, Renāte Strazdiņa | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 (6.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursa pirmajā daļā tiek analizēti ar e-pakalpojumu ieviešanu saistītie organizatoriskie aspekti, kā arī studenti tiek iepazīstināti ar e-pakalpojumu nodrošināšanai izmantotajām tehnoloģijām, tai skaitā, identitātes vadības, portālu, maksājumu u.c.. . Kursa otrajā daļā tiek apskatīti e-pakalpojumi izglītības un zinātnes nozarē, analizējot organizatoriskos, tehniskos un ekonomiskos aspektus.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Priekšmeta mērķis ir iegūt zināšanas par e-pakalpojumu nodrošināšanai izmantojamām tehnoloģijām. Uzdevumi – analizējot organizācijas pamata darbības virzienus, identificēt tai nepieciešamos e-pakalpojumus, kā arī risināt ar to ieviešanu saistītos organizatoriskos un tehniskos jautājumus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj definēt e-pakalpojumus organizācijas nodrošināto produktu attīstīšanai un efektivitātes paaugstināšanai. - Rakstisks eksāmens, kas ietver gan teorētiskus jautājumus, gan dažādu situāciju analīzi. Prot izveidot projekta komandu e-pakalpojuma ieviešanai, izstrādāt e-pakalpojuma aprakstu, un risināt ar e-pakalpojuma uzturēšanu saistītos jautājumus. - Patstāvīgi izstrādāts mājas darbs. Spēj definēt organizācijai nepieciešamo infrastruktūru e-pakalpojumu nodrošināšanai, ņemot vērā ārpakalpojumu sniedzēju un sociālo tīklu nodrošinātās iespējas. - Grupas darbs. Spēj izvērtēt izglītībā un zinātnē lietotos e-pakalpojumus un pārnest to īstenošanas pieredzi un ieviešanas metodes uz citām nozarēm. - Rakstisks eksāmens, kas ietver gan teorētiskus jautājumus, gan dažādu situāciju analīzi. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|