DOP702 Klientu attiecību pārvaldības un sociālo tīklu tehnoloģijas

Kods DOP702
Nosaukums Klientu attiecību pārvaldības un sociālo tīklu tehnoloģijas
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Akadēmiskais
Tematiskā joma Datorika
Struktūrvienība Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Mācībspēks Jānis Grabis
Kredītpunkti 4.0 (6.0 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Klientu attiecību pārvaldības sistēmas un sociālo tīklu izmantošana ļauj automatizētā veidā sadarboties ar ļoti plašu klientu un potenciālo klientu loku un nodrošina elektroniskus informācijas iegūšanas un izplatīšanas kanālus. Kursā tiek apskatītas klientu attiecību pārvaldes un sociālās tīklošanas lietotņu raksturīgās īpašības, nodrošinot plašāku izpratni par tīklveida sistēmu dinamiku. Tajā tiek analizētas dažādo sociālās tīklošanas sistēmu īpatnības un iespējas izmantot sociālo tīklošanu uzņēmuma darbības efektivitātes paaugstināšanā..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Specializētās uzņēmuma lietotnes un to izmantošanas apgabals 8 0 0 0
Klientu attiecību pārvaldes (CRM) sistēmu procesu automatizācijas iespējas 8 0 0 0
CRM sistēmu izvietošanas varianti 8 0 0 0
CRM sistēmu un sociālo tīklu integrācijas tehnoloģijas 8 0 0 0
Informācijas izplatīšana un izgūšana sociālajos tīklos 8 0 0 0
Mijiedarbības analīze sociālajos tīklos 8 0 0 0
CRM sistēmu un sociālo tīklu mijiedarbības analīze 8 0 0 0
CRM sistēmu un sociālo tīklu izmantošana par uzņēmuma lietotņu izstrādes platformu 8 0 0 0
Kopā: 64 0 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Kursa mērķis ir apgūt sociālo tīklu funkcionēšanas dinamiku un tās iespēju izmantošanu uzņēmuma lietotnēs un biznesa procesu automatizācijā.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Prast automatizēt augstas frekvences biznesa procesus - Kontroldarbs
Spēt analizēt un interpretēt informācijas izplatīšanos sociālajos tīklos - Patstāvīgie darbi
Spēt integrēt uzņēmuma lietotnes un sociālās tīklošanas tehnoloģijas - Laboratorijas darbi
Izprast sociālās tīklošanas tehnoloģiju nozīmi uzņēmumu lietotoņu izstrādē - Eksāmens
Priekšzināšanas Datu bāzes
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 4.0 6.0 2.0 1.0 1.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]