Kods | MMK705 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Nanobiotehnoloģijas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Medicīnas inženierija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Būvniecības un mašīnzinību fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Aleksejs Kataševs, Aleksandrs Rapoports | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 9.0 (13.5 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Nanobioobjektu pētījumi, nanoobjektu iedarbība uz bioloģiskiem objektiem; iegūto rezultātu izmantošana nanomedicīnas attīstībai, kas saistīta ar nanomedikamentu iegūšanu, uz nanodaļiņu bāzes veidotu diagnostisko sistēmu izmantošanu un principiāli jaunu bionanotehnoloģiju izstrādi.. Lekcijās apgūto materiālu studenti izmantos laboratorijas darbos.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis: - sniegt zināšanas par nanoobjektu iedarbību uz bioloģiskiem objektiem un nanotehnoloģiju metodēm. Uzdevumi - sniegt zināšanas par nanobiokompleksu izveidošanu un vadību, nanostukturēto materiālu izmantošanu bioreakciju iznākuma paātrināšanai. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Students spēj izmantot iegūtās zināšanas un iemaņas, lai piedalītos nanobiotehnoloģiju izveidošanā un īstenošanā. - Iegūtās zināšanas, spējas un prasmes tiks pārbaudītas laboratorijas darbos un eksāmenā. Spēj izmantot nanobiotehnoloģijas, izstrādājot medicīnas diagnostikas un ārstēšanas aparatūru - Zināšanas tiks novērtētas laboratorijas darbos uzstadīta mērķa sasniegšanai. Students prot izvērtēt un izvēlēties nanobiotehnoloģijas specifiskai diagnostikai un ārstēšanai. Praktiskās nodarbības tiks virzītas, lai students var izvērtēt nanobiotehnoloģiju iespējas un ierobežojumus, piemērojot izvēlēto diagnostiku vai ārstēšanu specifiskām vajadzībām. - Iegūtās zināšanas, spējas un prasmes tiks novērtētas patstavīgajā darbā. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Vispārīgajā fizikā un ķimijā, elektrotehnikā un elektronikā, mehānikā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|