Kods | VIV174 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Prezentācijas prasme | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Sociālās zinātnes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Larisa Iļinska, Ilze Siliņa | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studenti apgūst verbālās un neverbālās komunikācijas pamatus, prasmi nodot informāciju citiem cilvēkiem, prasmi klausīties, pārliecināt, kritiski novērtēt sevi un citus cilvēkus, pareizi novērtēt komunikatīvo situāciju un kontekstu, prasmi izteikt atzinību, runas sagatavošanas tehnikas, iemācas strādāt ar dažāda veida tehnisko aprīkojumu, sagatavot izdales materiālus, aizstāvēt savu viedokļi u.c. Studenti raksta ziņojumus, referātu, tēzes, kopsavilkumus, organizē un vada diskusijas, iesaistās debatēs, simulē prezentācijas, sagatavo reklāmas prezentācijas iecienītākajiem produktiem utt.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Prezentācijas prasmju un iemaņu apguve, uzstājoties auditorijā ar ziņojumu, referātu, tēzēm u.c. par profesionālu tematu vācu valodā. Studiju priekšmeta uzdevumi:: 1) apgūt komunikācijas pamatus; 2) iemācīties kritiski vērtēt savu un citu cilvēku uzstāšanos; 3) apgūt runas sagatavošanas tehnikas, runas struktūru, tās psiholoģiskos aspektus; 4) attīstīt prasmi nodot informāciju citiem cilvēkiem, 5) pilnveidot klausīšanās prasmes, 6) iemācīties tehniski sagatavot dažādā veidā prezentācijas: statiski vizuālās (Kodoskopam un PowerPoint programmai), darbības vizuālās (Video), mēmas (žestu, bez skaņas), 7) attīstīt prasmi pārliecināt, novērtēt cilvēkus un situāciju. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj praktiski realizēt verbālās un neverbālās komunikācijas pamatus, uzstājoties ar ziņojumiem, tēzēm, referātu u.c. par profesionālu tematu vācu valodā. - Pārbaudes veids: mājas darbi, uzstāšanās (ziņojumi, tēzes, referāts), eksāmens. Sagatavotie ziņojumi, tēzes semestra laikā tiek vērtēts kā iesk./neiesk. Spēj izšķirt un izvēlēties runas sagatavošanas tehniku, runas veidu, izveidot runas saturu un lietot noteiktu izklāsta paņēmienu, pievēršot uzmanību dažādiem psiholoģiskiem aspektiem. - Pārbaudes veids: mājas darbi, semināri, eksāmens. Studenti iepazīto teorētisko literatūru apspriež un diskutē semināros. Eksāmenā praktiski demonstrē apgūto teorētisko zināšanu kompetenci. Spēj pārliecinoši un ar interesi informēt auditorijā esošos klausītājus, radot savstarpēju komunikabilitāti. - Pārbaudes veids: semināri, diskusijas, eksāmens. Piedalīšanās semināros, diskusijās tiek attiecīgi ieskaitīta. Prot korekti klausīties, novērtēt, izteikt atzinību vai kritiku, klausoties citu auditorijā esošo dalībnieku prezentācijas. - Pārbaudes veids: semināri, diskusijas, eksāmens. Eksāmens: referāts, saskaņā ar kritērijiem (temata saturs, izklāsta veids, ekspresija, uzskates līdzekļi, kontakts ar auditoriju, u.c.), tiek novērtēts ar atzīmi pēc 10 ballu skalas. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Apmeklējums, darbs nodarbībās - 10%
Pārbaudes darbi, referāts - 20% Prezentācijas (3), problēmu izpēte - 20% Eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Vācu valodas zināšanas B2 līmenī saskaņā ar Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|