Kods | VIL162 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Pastiprināts latviešu valodas kurss | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Larisa Iļinska, Janīna Stašāne, Sandra Stašāne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Pastiprināts latviešu valodas kurss ir paredzēts studentiem ar vājām zināšanām, runas komunikācijas, lasīšanas, klausīšanās un rakstīšanas prasmju nostiprināšanai, lai students spētu brīvi un mērķtiecīgi lietot apgūtās zināšanas studiju procesā.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir aktīva komunikācija, latviešu valodas zināšanu un prasmju bagātināšana divu semestru laikā. Kursa uzdevumi ir: 1. Runas un rakstu prasmju aktīva nostiprināšana valodas funkcionālajā aspektā. 2. Populārzinātnisko un specialitātes tekstu lasīšana, uzkrājot zināšanas profesionāli diferencētā leksikā. 3. Patstāvīgās lasīšanas materiālu apgūšana to specifiskajās gramatikas konstrukcijās konkrētā nozares literatūrā. 4. Pareizrakstības iemaņu pilnveidošana. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj loģiski uztvert un uzstādīt jautājumus sarunā, izteikt viedokli, oponēt, interpretēt izlasītā teksta saturu. - Pārbaudes darbi, problēmu izpēte, prezentācijas, eksāmens Spēj izlasīt un detalizēti uztvert teksta saturu, apgūstot profesionāli orientēto tekstu leksiku. - Pārbaudes darbi, problēmu izpēte, eksāmens Spēj izveidot izlasīto tekstu anotāciju, kopsavilkumu; uzrakstīt tēzes, komentāru, pievēršot uzmanību specifiskajiem izteicieniem un gramatiskajām konstrukcijām nozaru literatūrā. - Pārbaudes darbi, rakstu darbu portfelis, eksāmens Spēj paaugstināt pareizrakstības prasmes un iemaņas, veicot noteiktus uzdevumus latviešu valodas gramatikā. - Pārbaudes darbi, problēmu izpēte, prezentācijas, eksāmens |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Darbs nodarbībās - 10%
Pārbaudes darbi - 20% Prezentācijas, problēmu izpēte - 20% Eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | CE sertifikāts par D, E līmeni vai bez tā ar vājām priekšzināšanām. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|