Kods | VIA403 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Padziļināts vispārējais angļu valodas kurss (otrā svešvaloda) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Larisa Iļinska | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 (9.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kurss ir vispārējās angļu valodas kursa turpinājums. Integrēta angļu valodas zināšanu un prasmju pilnveidošana un izkopšana 4 valodas pamatelementos (lasīšanā, rakstveida un mutveida runā, klausīšanās), strādājot ar mācību literatūras materiāliem un tulkojot vidēji grūtas pakāpes speciālo nozaru oriģinālliteratūtas tekstus no angļu valodas.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Priekšmeta mērķis ir attīstīt integrētas angļu valodas prasmes dažādos padziļinātās vispārējās angļu valodas kontekstos. Priekšmeta uzdevumi ir: ? attīstīt vispārējo un speciālo nozaru tekstu lasīšanas un detalizētas teksta uztveres prasmes ; ? attīstīt klausīšanās uztveri (audio/ video informācija) un paplašināt komunikācijas prasmes (diskusijas, prezentācijas); ? nostiprināt vispārējo leksiku un attīstīt profesionālās jomas terminoloģiju; ? attīstīt rakstveida prasmes (tēzes, kopsavilkumi, anotācijas). | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj patstāvīgi lasīt, analizēt, kopsavilkt vidēji grūtas pakāpes profesionāli orientētu oriģināltekstu saturu un iztulkot to dzimtajā valodā. - Pārbaudes veids: mājas darbi, teksti, kontroltulkojumi, eksāmens (2500 ie.z. teksts ar 5-8 problēmorientētiem uzdevumiem, 30 min.). Spēj vispārīgi un detalizēti interpretēt un komentēt audio/video informāciju, kā arī diskutēt par to. - Pārbaudes veids: teksti, intervijas, testi, eksāmens (5 min. garš audioieraksts, 8-10 uzd., 15 min.). Spēj identificēt vispārējo un profesionālo leksiku un lietot to mutvārdu un rakstveida runā. - Pārbaudes veids: teksti, kontroldarbi, testi, eksāmens (portfolio- profesionālo terminu glosārijs). Eksāmens- atzīme atbilstoši 10 ballu skalai. Darbi un portfolio – iesk./neiesk. Spēj referēt īsu, akadēmiskā stilā sagatavotu informāciju par noteiktu tematu. - Pārbaudes veids: prezentācijas (referātu tematiskais izklāsts), eksāmens. Vērtēšana: testi, kontroldarbi, kontroltulkojumi - iesk./neiesk. Eksāmens- atzīme atbilstoši 10 ballu skalai. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Apmeklējums, darbs nodarbībās - 10%
Pārbaudes darbi - 20% Kontroltulkojumi - 20% Eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Mācību kurss ir turpinājums vispārējā angļu valodas kursā iegūtajām zināšanām | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|