Kods | VIA202 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Franču valodā runājošo valstu mācība ( otrā svešvaloda ) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Larisa Iļinska | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursa saturā ietilpst Francijas un Kanādas ģeogrāfija, vēsture, kultūra, tradīcijas, svētki, valstu politiskā un ekonomiskā situācija, praktiskā informācija par sadzīves jautājumiem. Studenti veic mutveida un rakstveida uzdevumus. Studenti atbild uz dažādas grūtības pakāpes jautājumiem (studenti strādā individuāli, pārī, grupā, prezentē darba rezultātus studiju kolēģiem). Studenti apspriež situācijas jebkurā dzīves jomā, salīdzina stāvokli, procesus, problēmas Francijā, Kanādā un Latvijā.. Diskusijas, priekšlasījumi un esejas par kursa tēmām.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju priekšmeta mērķis ir padziļināt studentu vidējā mācību iestādē iegūtās zināšanas par Francijas un Kanādas ģeogrāfiju, vēsturi, dabas bagātībām, ekonomiku, iedzīvotājiem, kultūru. Studiju priekšmeta uzdevumi: 1) attīstīt studenta faktiskās, sociālās un kultūras zināšanas uz esošo zināšanu bāzes; 2) attīstīt studenta starpkultūru apzināšanos; 3) pilnveidot studentu spēju skatīties uz procesiem kompleksi, kontekstā ar tādām pašām parādībām pasaulē; 4) attīstīt studentu prasmi mutiski un rakstiski sniegt kursā apgūtās zināšanas par franču valodā runājošām valstīm. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izprast un salīdzināt Francijas, Kanādas, Šveices un Latvijas kultūratšķirības un aktuālās problēmas vēsturiskā, ģeogrāfiskā, sociālā, ekoloģiskā u.c. dzīves jomās. - Pārbaudes darbi, patstāvīgais darbs, eksāmens. Spēj diskutēt un izskaidrot attiecīgo franču valodā runājošo valstu dažādas mūsdienu dzīves attiecības kontekstā ar tādām pašām parādībām Latvijā un pasaulē. - Pārbaudes darbi Spēj atlasīt nepieciešamo informāciju, sagatavot referātu, apkopot un prezentēt kursa ietvaros iegūtās zināšanas un prasmes saskaņā ar noteiktajiem tematiem. - Referāts, prezentācija, eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Apmeklējums, darbs nodarbībās - 10%
Pārbaudes darbi - 20% Prezentācijas - 15% Referāts - 15% Eksāmens - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Franču valodas zināšanas A2/B1 līmenī saskaņā ar Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|