RTC507 Inovāciju menedžments (Tālmācības e-kurss un biznesa spēle)

Kods RTC507
Nosaukums Inovāciju menedžments (Tālmācības e-kurss un biznesa spēle)
Statuss Brīvās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Akadēmiskais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Mācībspēks Atis Kapenieks, Bruno Žuga, Ginta Majore
Kredītpunkti 6.0 (9.0 ECTS)
Daļas 3
Anotācija Inovāciju menedžments ir visaptverošs kurss par to, kas ir nepieciešams, lai biznesā gūtu panākumus un nezaudētu spēju konkurēt. Kurss ir sadalīts sešās nodaļās. Studentiem būs jāiemācās šos nesataustāmos, bet vitāli svarīgos aspektus, kas ir tik raksturīgi veiksmīgam biznesam. Biznesa spēle "Tirgusplacis" ir spēle, kas datorizētā vidē simulē tirgus ekonomikas apstākļus. Tas ir jautrs un izklaidējošs veids, kā apgūt tirgošanās stratēģiju. Spēles laikā studentam ir jāizveido veiksmīga biznesa firma. Spēle ir sadalīta astoņos komercdarbības kvartālos. Katrā no tiem studentam būs jāapgūst māksla pieņemt svarīgus lēmumus..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Inovāciju menedžments – pastāvīgas studijas, izmantojot mācību materiālus un literatūru 80 0 0 0
Spēle „Tirgusplacis” (Marketplace) 80 0 0 0
Inovatīva biznesa plāna sagatavošana (pastāvīgais darbs) 80 0 0 0
Kopā: 240 0 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Kursa mērķis ir veidot studentiem izpratni un sniegt zināšanas par inovāciju kā procesu un par inovāciju kā valsts ekonomikas galveno virzītājspēku. Kursa uzdevumi: Izzināt inovācijas būtību un nozīmi, daudzveidību. Iepazīstināt ar pasaulē atzītām inovācijas teorijām un praktiskiem piemēriem pasaulē un Latvijā. Veidot izpratni par inovācijas procesu norisi un vadīšanu uzņēmumā. Apgūt zināšanas par valsts inovācijas sistēmu, inovācijas politiku; iepazīstināt studentus ar inovācijas atbalsta struktūrām un to nozīmi inovatīvā darbībā. Iegūt produktu attīstības un pārdošanas prasmes spēles veidā Iegūt prasmes sagatot un veikt biznesa sarunas. Iegūt pieredzi par spēļu izmantošanu mā
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
1. Izpratne par inovāciju kā procesu un par inovāciju kā valsts ekonomikas galveno virzītājspēku. Zināšanas par valsts inovācijas sistēmu, inovācijas politiku. Inovācijas atbalsta struktūras un to nozīme inovatīvā darbībā. - Praktiskais darbs: Inovācijas attīstības apraksts un attīstības iespējas izvēlētā organizācijā. Ieskaite
2. Produktu attīstības un pārdošanas prasmes, kas iegūtas spēles veidā - Veiksmīga piedalīšanās spēlē „Marketplace” astoņus periodus. Ieskaite
3. Prasme sagatavoties biznesa sarunām. Prasme veikt biznesa sarunas - Veiksmīga piedalīšanās biznesa sarunu spēlē. Ieskaite
4. Prasme sgatavot inovatīvu biznesa plānu Prasme prezentēt biznesa plānu - Sagatavota biznesa plāna novērtēšana Sagatavotās biznesa plāna prezentācijas novērtēšana. Ieskaite
Priekšzināšanas Vidējā izglītība
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi Pārbaudījumi (brīvai izvēlei)
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs Ieskaite Eksāmens Darbs
1 2.0 3.0 0.0 0.0 0.0 *
2 2.0 3.0 0.0 0.0 0.0 *
3 2.0 3.0 0.0 0.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]