Kods | RTC503 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Mērķorientētu projektu vadīšana (Tālmācības e-kurss) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Atis Kapenieks, Ginta Majore, Bruno Žuga | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Šis kurss ir paredzēts ikvienam, kam jāizstrādā vai jāvada kāds jauns attīstības projekts. Studentam jāapgūst galvenās iemaņas un paņēmieni, kas nepieciešami, lai veiksmīgi varētu īstenot savu projektu. Kursa pirmā daļa veltīta Loģiskās Struktūranalīzes Metodei (Logfreima metodei jeb LSAM), kas ir labs paņēmiens, lai plānotu un analizētu projektus. Kursa otrā daļa veltīta tam, lai attīstītu projektu vadības prasmes. Beigu pārbaudījums ir kursa projekts, kuram jāapliecina studenta spējas izveidot attīstības projektu.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Prasme lietot Loģiskās Struktūranalīzes Metodi (LogFrame) Prasme plānot attīstības projektus Prasme vadīt attīstības projektus Prasme sagatavot attīstības projektus | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
1. Prasme sagatavot projekta loģiskās sStruktūranalīzes matricu - Ieskaite par patstāvīgo darbu. 2. Prasme sagatavot attīstības projekta aprakstu - Ieskaite par sagatavoto aprakstu. 3. Prasme sagatvoties attīstības projekta īstenošanai - Ieskaite |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Bakalaura līmeņa zināšanas jebkurā studiju virzienā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|