Kods | RRI460 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Datoru lietošana inženieru darbā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Elektronika un telekomunikācijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Aleksandrs Fiļipovs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Profesionālā dokumentu noformēšana. Statistisko datu apstrāde (datu novērtēšana, aproksimācija un prognozēšana). Elektrisko ķēžu aprēķinu datorrealizācija. Aprēķini, programmēšana, signālu un shēmu modelēšana MathCad, Matlab, Workbench, LabVIEW vidē.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis. Sniegt profesionālo izglītību datoru pielietošanas jautājumos, apgūstot padziļinātas zināšanas par dokumentu noformēšanu, matemātisko, statistisko un elektronisko uzdevumu risināšanu. Uzdevumi. Apgūt zināšanas un iegūt kompetenci par datora programmu izmantošanu praktiskajā darbā. Iemācīties noformēt dokumentus, izmantojot formātu stilus. Apgūt pieredzi risinot praktiskus uzdevumus, izmantojot dažādas datoru programmas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
1. Studenti ir apguvuši dokumentu noformēšanas metodes. - Laboratorijas darbs - ieskaite 2. Studenti ir iemācījušies izmantot Mathcad programmu, risinot matemātikas, ekonomikas un elektronikas uzdevumus. - Laboratorijas darbs - ieskaite 3. Studenti ir iemācījušies modelēt shēmas programmas Electronics WorkBench vidē. - Laboratorijas darbs - ieskaite 4. Studenti ir pielietojuši iepriekšējo datormācības kursu zināšanas un prasmi, risinot praktiskos uzdevumus MatLab programmā. - Laboratorijas darbs - ieskaite 5. Studenti ir iemācījušies modelēt shēmas programmas LabView vidē. - Laboratorijas darbs - ieskaite 6. Studenti ir iemācījušies izmantot diskrēto Furje transformāciju, aprēķinot signālu spektrus un signālus. - Laboratorijas darbs - ieskaite |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Elektrisko ķēžu pamati, prasme veikt aprēķinus ar dažādām datorprogrammām, programmēšana. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|