| Kods | MŠM215 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Mežģīņu tehnoloģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Tekstilmateriālu tehnoloģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Arhitektūras un dizaina institūts | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Silvija Kukle, Dagmāra Prīberga | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Mežģīņu tehniku klasifikācija. Tehnikas: frivolite, knipelēšana un makrame. Zīmējumu veidošana, materiāli, instrumenti.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Aktualizēt mežģīņu nozīmību un radīt interesi studējošo grupās, izmantojot tēmu savu zināšanu pilnveidošanai. Darināt paraugus/ darbus ievērojot tehnikas pamatprincipus; prast izvēlēties un pielietot dažādus materiālus pie vienādiem nosacījumiem; konsekventi lietot apgūtās zināšanas un prasmes un prezentēt tās. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izpratne par mežģīņu veidiem, to attīstības procesiem un pielietojumu. - Tests. Spēj izmantot mežģīnes vai mežģīņu elementu, tā formas, krāsas un faktūras dizaina produkta vai apģērba veidošanā. - Zīmējumu, skiču un paraugu prezentācija un analīze. Spēja izmantot ritmus, līdzības un kontrastus mežģīnēs, pielietot mežģīnes kolāžu, paraugu un kolekciju veidošanā - Zīmējumu, skiču un paraugu prezentācija; kritika un analīze. Spēja saskaņot krāsas, faktūras, rakstus, atbilstoši izvēlētajam materiālam, tehnoloģijai un pielietojumam. - Kontroldarbs. Darbu sakārtošana, pilnveidošana un prezentācija skatē. - Ieskaite. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Materiālmācība. Tekstilfizika. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||