Kods | MFB605 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Pedagoģiskā prakse specialitātē | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Fizika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Dabaszinātņu un tehnoloģiju fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Māris Knite, Igors Klemenoks, Artis Linarts | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 (6.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Praktiskas pedagoģiskas iemaņas vadot praktiskos un laboratorijas darbu nodarbības RTU bakalaura līmeņa studentu grupām. Praktisko nodarbību vadīšana ietver problēmuzdevumu risināšanas iemaņu apmācību.Laboratorijas darbu vadīšana ietver teorētiskās konsultācijas, kā arī darba izpildes iemaņu apmācība.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis-iegūt profesionāla augstskolas mācību spēka iemaņas. Pēc studiju priekšmeta apgūšanas doktorants: 1) pārzina fizikas un materiālzinātnes kursu un pasniegšanas metodiku; 2)spēj pildīt pasniedzēja funkcijas un nodrošināt laboratorijas darbu izpildes procesu; 3)spēj izvērtēt eksperimentu rezultātus un panākt, lai laboratorijas darbu izpildītāji izprot tā jēgu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Doktorants pārzina fizikas un materiālzinātnes kursu un pasniegšanas metodiku - Laboratorijas darbi un ieskaite. Doktorants spēj pildīt pasniedzēja funkcijas un nodrošināt laboratorijas darbu izpildes procesu - Laboratorijas darbi un ieskaite. Doktorants spēj izvērtēt eksperimentu rezultātus un panākt, lai laboratorijas darbu izpildītāji izprot tā jēgu - Laboratorijas darbi un ieskaite. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Maģistra līmeņa zināšanas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|