Kods | ĶVT605 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Pedagoģiskā prakse specialitātē | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Ķīmija un ķīmijas tehnoloģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Dabaszinātņu un tehnoloģiju fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Kristīne Šalma-Ancāne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 (6.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Praktisko pedagoģisko iemaņu apgūšana iesaistoties ķīmijas, ķīmijas tehnoloģijas un materiālzinātņu priekšmetu pasniegšanā jaunāko kursu studentiem. Laboratorijas un praktisko nodarbību vadīšana ietver teorētiskās konsultācijas un kolokviju pieņemšanu, kā arī darba izpildes iemaņu apmācību. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis: iegūt profesionāla augstskolas mācību spēka iemaņas. Pēc studiju priekšmeta apgūšanas doktorants : 1) pārzina vispārīgās ķīmijas tehnoloģijas kursu un pasniegšanas metodiku; 2) spēj pildīt pasniedzēja funkcijas un nodrošināt laboratorijas darbu izpildes procesu; 3) spēj izvērtēt eksperimentu rezultātus un panākt, lai laboratorijas darbu izpildītāji izprot tā jēgu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Doktorants pārzin vispārīgās ķīmijas tehnoloģijas kursu un pasiegšanas metodiku - Laboratorijas darbi un ieskaite Doktorants spēj pildīt pasniedzēja funkcijas un nodrošināt laboratorijas darbu izpildes procesu - Laboratorijas darbi un ieskaite Doktorants spēj izvērtēt eksperimentu rezultātus un panākt, lai laboratorijas darbu izpildītāji izprot tā jēgu. - Laboratorijas darbi un ieskaite |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Maģistra līmeņa zināšanas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|