| Kods | ĶST613 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Pedagoģiskā prakse specialitātē | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Ķīmija un ķīmijas tehnoloģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Dabaszinātņu un tehnoloģiju fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Gundars Mežinskis | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 4.0 (6.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Praktisko pedagoģisko iemaņu apgūšana iesaistoties ķīmijas, ķīmijas tehnoloģijas un materiālzinātņu priekšmetu pasniegšanā jaunāko kursu studentiem. Laboratorijas un praktisko nodarbību vadīšana, lekciju sagatavošana un nolasīšana.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis - iegūt profesionāla augstskolas mācību spēka iemaņas. Pēc studiju priekšmeta apgūšanas doktorants: 1) pārzina Augsttemperatūras, silikātu un neorganisko nanomateriālu un materiālzinātnes kursu un pasniegšanas metodiku; 2)spēj pildīt pasniedzēja funkcijas un nodrošināt laboratorijas darbu izpildes procesu; 3)spēj izvērtēt eksperimentu rezultātus un panākt, lai laboratorijas darbu izpildītāji izprot tā jēgu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Doktorants pārzina Augsttemperatūras, silikātu un neorganisko nanomateriālu, kā arī materiālzinātnes kursu un pasniegšanas metodiku - Laboratorijas darbi un ieskaite. Doktorants spēj pildīt pasniedzēja funkcijas un nodrošināt laboratorijas darbu izpildes procesu - ?Laboratorijas darbi un ieskaite. Doktorants spēj izvērtēt eksperimentu rezultātus un panākt, lai laboratorijas darbu izpildītāji izprot tā jēgu - Laboratorijas darbi un ieskaite. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Maģistra līmeņa zināšanas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||