Kods | IEU531 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Zinātniskie semināri | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Sociālās zinātnes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Irina Voronova | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Zinātniskajos semināros studenti pasniedzēja vadībā apspriež aktualas uzņēmējdarbības ekonomikas poroblēmas: uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanu, uzņēmuma attīstības stratēģijas, uzņēmējdarbības novērtēšanas problēmas, mazo un vidējo uzņēmumu attīstību, uzņēmējdarbības plānošanu, vadīšanu un prognozēšanu, inovāciju ieviešanu, to attīstības modeļus, mārketinga stratēģijas, cenu veidošanas politiku, pakalpojumu un produktu noieta veicināšanu, reklāmas politiku, zīmola attīstību u.c.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mācību priekšmeta galvenais mēķis ir apspriest uzņēmējdarbības ekonomikas aktuālitātes, kā arī problēmas inovāciju un mārketinga jomā. Tā pamatuzdevumi ir: apgūt zinātniskā darba iemaņas; izprast jēdzienus: „pētījuma objekts”, „pētījuma priekšmets”, „pētījuma mērķis”, „pētījuma uzdevumi”, "pētījuma hipotēze", „pētījuma ierobežojumi”; savākt informāciju atbilstoši maģistra darba tēmai, aplūkojot gan fundamentālo literatūru, gan pētnieku zinātniskos rakstus, gan nozares statistiku; uzrakstīt referātu, kas pēc satura atbilst maģistra darba analītiskajai daļai; iegūt praktiskās iemaņas, aizstāvot savu viedokli par konkrētu ekonomisko problēmu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj formulēt maģistra darba pētījumu objektu un priekšmetu, mērķi un uzdevumus. - Vērtē pasniedzējs ar atzīmi pēc 10 baļļu sistēmas un koeficientu 0,2. Spēj uz ekonomiskās analīzes pamata, kas veikta atbilstoši maģistra darba tēmai, atklāt problēmas, kuras pastāv nozarē. - Vērtē pasniedzējs ar atzīmi pēc 10 baļļu sistēmas un koeficientu 0,2. Spēj sagatavot pareizi noformētu referātu un tā prezentāciju Power Point programmā. - Vērtē pasniedzējs ar atzīmi pēc 10 baļļu sistēmas un koeficientu 0,2. Spēj atbildēt uz jautājumiem, kurus uzdod pasniedzējs un kursa biedri. - Vērtē pasniedzējs ar atzīmi pēc 10 baļļu sistēmas un koeficientu 0,2. Spēj piedalīties diskusijā. - Vērtē pasniedzējs ar atzīmi pēc 10 baļļu sistēmas un koeficientu 0,2. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Visas iegūtas zināšanass | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|