| Kods | HVD154 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Vācu valoda | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Ilze Siliņa | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 4.0 (6.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija | 
					
				Integrēts lietišķās vācu valodas kurss prasmju nostiprināšanai un attīstīšanai: 1) terminoloģijā;  2) rakstveida iemaņu attīstīšanā (biroju iekšējā sarakste, ziņojumi, darba pārskati, piezīmes u.tml.); 3) sarunas un runas uztveres iemaņu attīstīšanā profesionāli lietišķās situācijās (biroju vide, sarunas pa telefonu u.tml.).. | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs | 
				
  | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
				
					Mērķis un uzdevumi, izteikti  kompetencēs un prasmēs  | 
			Paplašināt un bagātināt radošās lasīšanas prasmes darbā ar populārzinātniskiem un tekstiem specialitātē un attīstīt kvalitatīvas lietišķās valodas mutvārdu un rakstveida prasmes un kompetences . | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
				
					Sasniedzamie studiju  rezultāti un to vērtēšana  | 
			
				
					
						Lasīšana: spēj patstāvīgi lasīt un caurskatīt sarežģītus vispārēja rakstura, populārzinātniskus tekstus, kā arī iegūt informāciju, apgūt to un iepazīt terminus no profesionāli orientētiem nozares avotiem.  - Pārbaudes darbi, eksāmens.  Klausīšanās: spēj uztvert gan tiešā klātbūtnē, gan pārraidītu tekstu par zināmām un nepazīstamām tēmām personiskajā, sabiedriskajā un mācību profesionālajā jomā. - Pārbaudes darbi, eksāmens. Runāšana: Dialogs- spēj sazināties samērā brīvi un spontāni par plašu jautājumu bloku (vispārīgie, teorētiskie, profesionāli orientētie jautājumi). Monologs- spēj sniegt skaidru aprakstu par dažādiem tematiem. - Prezentācijas, eksāmens Rakstīšana: spēj izveidot skaidru, detalizētu uztvertā teksta apkopojumu, kopsavilkumu, anotāciju; aprakstīt studenta dzīves gājumu, uzrakstīt motivācijas vēstuli ar sistemātiski izklāstītu argumentāciju. - Rakstu darbu portfelis, eksāmens Spēj sekmīgi nokārtot eksāmenu: klausīšanās, rakstīšanas, runāšanas un lasīšanas prasmju pārbaude. - Pārbaudes darbi, eksāmens.  | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji | 
				 
					
					
						Darbs nodarbībās - 5% 
					
					
					 
			Pārbaudes darbi - 15% Prezentācijas - 15% Rakstu darbu portfelis - 15% Eksāmens - 50%  | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | B1 līmenis saskaņā ar Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums | 
				
  | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||