Kods | EDE327 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Dzelzceļa tehnisko sistēmu un procesu modelēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Transports | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Būvniecības un mašīnzinību fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Mareks Mezītis | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Dzelzceļa tehnisko sistēmu un procesu fiziskie modeļi. Kravu plūsmu apstrādes matemātiskā modelēšana. Pasažieru apkalpošanas modeļi. Dzelzceļa transporta dinamisko objektu modeļi. Dzelzceļa tehnisko sistēmu un procesu imitācijas modeļi. Prioritārie un daudzfāzu modeļi.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Pārzināt dzelzceļa transporta dinamisko objektu modeļu izveidi.Attīstīt spēju modelēt, analizēt un aprēķināt dinamiskos objektus. Izmantot iegūtās zināšanas dzelzceļa transporta apkalpošanai un pilnveidošanai. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izpratne par matemātiskās modelēšanas metodēm. Spēja izvēlēties modelēšanas metodi un sastādīt kritēriju un nosacījumu sarakstu. - Laboratorijas un mājas darbu kvalitatīvs vērtējums. Ieskaišu veida studentu aptauja. Dinamisko sistēmu modelēšanas prasmes attīstīšana. Spēja izvēlēties piemēroto modeli un ieprogrammēt to ASM. - Laboratorijas un mājas darbu kvalitatīvs vērtējums. Ieskaišu veida studentu aptauja. Spēja pēc eksperimentāliem datiem izveidot sistēmas matemātisko modeli. - Laboratorijas un mājas darbu kvalitatīvs vērtējums. Ieskaišu veida studentu aptauja. Sarežgītu projektu komplekso modeļu sintēzes iemaņu izveidošana, izstrādājot tos dažadās programmu vidēs. - Laboratorijas un mājas darbu kvalitatīvs vērtējums. Ieskaišu veida studentu aptauja. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | matemātika. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|