Kods | DSP328 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Servisorientētas informācijas sistēmas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Mārīte Kirikova | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju priekšmets iepazīstina ar servisorientētu informācijas sistēmu uzbūvi un pamatelementiem, skaidrojot servisu un serviorientētu arhitektūru jēdzienus un lietošanas nosacījumus. Students iegūst bāzes zināšanas par servisorientētām sistēmām, iemācās identificēt servisus, veidot to arhitektūru modeļus, kā arī izprot, ar kādiem izaicinājumiem jāsastopas, izstrādājot servisorientētu sistēmu projektus. Priekšmets iepazīstina arī ar būtiskākajiem servisu pārvaldības principiem un metodēm. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju priekšmeta mērķis ir sniegt pamatzināšanas par servisiem, servisorientētām arhitektūrām un servisorientētām informācijas sistēmām. Šī mērķa sasniegšanai studenti apgūst teorētiskās zināšanas par servisiem, to arhitektūrām un sistēmām, kas izmanto servisus, kā arī iegūst praktiskās iemaņas servisu identificēšanā, servisorientētu arhitektūru modeļu izstrādē un servisorientētu informācijas sistēmu izstrādes un pārvaldības plānu un modeļu izstrādē. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Students izprot servisa jēdzienu un prot to skaidrot citu jēdzienu kontekstā. - Diskusijās pareizi lietots servisa jēdziens. Students spēj identificēt servisus, izmantojot dažādas servisu identifikācijas metodes. - Praktiskajos/patstāvīgajos darbos demonstrēta prasme lietot dažādas servisu identifikācijas metodes. Students prot uzkonstruēt servisorientētas arhitektūras modeli. - Praktiskajos/patstāvīgajos darbos uzkonstruēts servisorientētas arhitektūras modelis. Students izprot servisorientētu sistēmu projektu īpatnības. - Praktiskajos/patstāvīgajos darbos izstrādāts servisorientētas sistēmas izstrādes projekta plāns. Students izprot servisu pārvaldības būtību un paņēmienus. - Praktiskajos/patstāvīgajos darbos uzkonstruēts servisu pārvaldības modelis. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Ieteicams: datu bāzes, programmēšana, biznesa procesu modelēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|