DSP328 Servisorientētas informācijas sistēmas

Kods DSP328
Nosaukums Servisorientētas informācijas sistēmas
Statuss Brīvās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Akadēmiskais
Tematiskā joma Datorika
Struktūrvienība Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Mācībspēks Mārīte Kirikova
Kredītpunkti 2.0 (3.0 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Studiju priekšmets iepazīstina ar servisorientētu informācijas sistēmu uzbūvi un pamatelementiem, skaidrojot servisu un serviorientētu arhitektūru jēdzienus un lietošanas nosacījumus. Students iegūst bāzes zināšanas par servisorientētām sistēmām, iemācās identificēt servisus, veidot to arhitektūru modeļus, kā arī izprot, ar kādiem izaicinājumiem jāsastopas, izstrādājot servisorientētu sistēmu projektus. Priekšmets iepazīstina arī ar būtiskākajiem servisu pārvaldības principiem un metodēm. .
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Servisa jēdziens. 4 0 0 0
Servisu veidi. 2 0 0 0
Servisu līmeņi. 2 0 0 0
Servisorientētas arhitektūras. 4 0 0 0
Servisorientēti uzņēmumi. 2 0 0 0
Servisorientēta analīze un projektēšana. Servisu identificēšanas metodes. 10 0 0 0
Servisorientētu sistēmu izstrādes vides. 2 0 0 0
Servisorientētu sistēmu projektu īpatnības. 2 0 0 0
Servisu pārvaldība. 4 0 0 0
Kopā: 32 0 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju priekšmeta mērķis ir sniegt pamatzināšanas par servisiem, servisorientētām arhitektūrām un servisorientētām informācijas sistēmām. Šī mērķa sasniegšanai studenti apgūst teorētiskās zināšanas par servisiem, to arhitektūrām un sistēmām, kas izmanto servisus, kā arī iegūst praktiskās iemaņas servisu identificēšanā, servisorientētu arhitektūru modeļu izstrādē un servisorientētu informācijas sistēmu izstrādes un pārvaldības plānu un modeļu izstrādē.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Students izprot servisa jēdzienu un prot to skaidrot citu jēdzienu kontekstā. - Diskusijās pareizi lietots servisa jēdziens.
Students spēj identificēt servisus, izmantojot dažādas servisu identifikācijas metodes. - Praktiskajos/patstāvīgajos darbos demonstrēta prasme lietot dažādas servisu identifikācijas metodes.
Students prot uzkonstruēt servisorientētas arhitektūras modeli. - Praktiskajos/patstāvīgajos darbos uzkonstruēts servisorientētas arhitektūras modelis.
Students izprot servisorientētu sistēmu projektu īpatnības. - Praktiskajos/patstāvīgajos darbos izstrādāts servisorientētas sistēmas izstrādes projekta plāns.
Students izprot servisu pārvaldības būtību un paņēmienus. - Praktiskajos/patstāvīgajos darbos uzkonstruēts servisu pārvaldības modelis.
Priekšzināšanas Ieteicams: datu bāzes, programmēšana, biznesa procesu modelēšana
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi Pārbaudījumi (brīvai izvēlei)
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs Ieskaite Eksāmens Darbs
1 2.0 3.0 1.5 1.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]