Kods | DID317 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Vadības lēmumu analīzes metodes un algoritmi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Henrihs Gorskis | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Mācību kursā “Vadības lēmumu analīzes metodes un algoritmi” studenti apgūst vadības lēmumu pieņemšanas problēmu izpētes un risināšanas iespējas dažādās jomās, tai skaitā tehnisko lēmumu pieņemšanā, lēmumu pieņemšanā projektu izvēles uzdevumā, programmproduktu novērtēšanā, tehnoloģisko risinājumu izvēlē.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Sniegt studentiem priekšstatu par lēmumu analīzes pamatprincipiem un tehnoloģijām un to pielietošanu vadības lēmumu pieņemšanas problēmu izpētei un risināšanai dažādās jomās. Iegūt praktiskas iemaņas problēmsituācijas analīzē un attiecīgo lemšanas metožu izvēlē. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj definēt, interpretēt un lietot profesionālu terminoloģiju vadības lēmumu analīzes jomā - Sekmīgi izpildīts tests. Spēj pielietot apgūtās metodes un korekti veikt aprēķinus - Praktiskajās nodarbībās ir parādītas spējas pieskaņot metodes konkrēta uzdevuma vajadzībām. Argumentēti diskutēt par metodes izvēli lemšanas problēmai, tai skaitā prot apkopot kolēģu idejas, strādājot grupās un prezentēt grupas darba rezultātus. - Diskusijas laikā, balstoties uz teorētiskajām zināšanām, ir parādītas spējas, izmantojot profesionālo terminoloģiju, konstruktīvi diskutēt par risināmo vadības lemšanas problēmu. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Matemātika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|