Kods | DAI550 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Optimāla terapijas procesa izvēle | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Zigurds Markovičs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Slimības patoģenēzes grafmodelis,terapeitisko iedarbību iespaida modelēšana.Virsotņu un loku kvantitatīvo rādītāju iegūšana.Virsotņu savstarpējā iedarbība,iedarbību veidi ar un bez pārregulēšanas.Terapijas izplatīšanās komponentes,virsotņu stāvokļa prognoze terapijas ietekmē.Svarīguma koeficienti,varbūtiskie rādītāji.Negatīvās blakus parādības.Integrētie prognozes rādītāji.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Apgūt terapijas procesu topoloģisko modelēšanu, ietverot medikamentu raksturojošos parametrus un blaknes. Apgūt funkcionālās sakarības pamatprocesā un blaknēs. Medikamentu efektivitātes rādītāju izvēle un aprēķini. Prasme optimizācijas procesa vērtējumā noteiktības, riska un nenoteiktības apstākļos. Iedarbību spektrs un dziļums. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj modelēt atveseļošanas procesa sastāvdaļas. - Pozītīvs teorētisko zināšanu vērtējums eksāmenā. Teorētisko zināšanu pielietojuma pozitīvs vērtējums praktiskajā darbā. Spēj attēlot terapijas iedarbību pēc spektra un dziļuma, izmantojot atveseļošanas procesa topoloģisko modeli. - Pozītīvs teorētisko zināšanu vērtējums eksāmenā. Teorētisko zināšanu pielietojuma pozitīvs vērtējums praktiskajā darbā. Spēj attēlot blakņu iespaidu uz pamatprocesa sastāvdaļām. - Pozītīvs teorētisko zināšanu vērtējums eksāmenā. Teorētisko zināšanu pielietojuma pozitīvs vērtējums praktiskajā darbā. Spēj aprēķināt efektivitātes rādītājus, to vidējās vērtības un matemātisko cerību. - Pozītīvs teorētisko zināšanu vērtējums eksāmenā. Teorētisko zināšanu pielietojuma pozitīvs vērtējums praktiskajā darbā. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Lēmumu pieņemšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|