Kods | DAI448 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Datorvadība bioloģijā un medicīnā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Zigurds Markovičs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Tehnisko iekārtu, elektroniskās aparatūras iedalījums. Darbības principu klasifikācija, darbības algoritmizācija. Vadības funkcijas dažāda tipa aparātos, mikroprocesoru un datoru pielietošanas pamatsfēras. Medicīnisko datorsistēmu klasifikācija. Datorsistēmas diagnostikā, procedūru veikšanā, terapijas izvēlē, piemēri.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Apgūt datorvadības postulātus precīzajā laukkopībā, precīzajā lopkopībā un biškopībā. Apgūt teorētiskās zināšanas skrīning un diferenciāl diagnostikas problēmās. Apgūt teorētiskās zināšanas un praktisku pielietojumu lemšanas teorijai, lemšanas kokiem, produkciju likumiem un freimiem. Apgūt riska faktoru ievērtēšanu lemšanas procesā. Iegūt prasmi orientēties un risināt terapijas izvēles procesus. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Orientējas bioloģisko procesu modelēšanā precīzajā lauksaimniecībā. - Pozitīvs vērtējums teorētisko zināšanu eksāmenā atbilstošos jautājumos.Pozitīvs praktisko darbu vērtējums, atbilstoši tēmai. Apguvis datorvadības principus skrīninga procesos un diferenciāldiagnostikā. - Pozitīvs vērtējums teorētisko zināšanu eksāmenā atbilstošos jautājumos. Pozitīvs praktisko darbu vērtējums, atbilstoši tēmai. Prot izvēlēties lemšanas algoritmus. - Pozitīvs vērtējums teorētisko zināšanu eksāmenā atbilstošos jautājumos. Pozitīvs praktisko darbu vērtējums, atbilstoši tēmai. Spēj orientēties riska faktoru vērtējumā. - Pozitīvs vērtējums teorētisko zināšanu eksāmenā atbilstošos jautājumos.Pozitīvs praktisko darbu vērtējums, atbilstoši tēmai. Spēj orientēties terapijas izvēlē un optimizācijā. - Pozitīvs vērtējums teorētisko zināšanu eksāmenā atbilstošos jautājumos. Pozitīvs praktisko darbu vērtējums, atbilstoši tēmai. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Matemātika un modelēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|