DAA429 Animācija tīmekļa vidē

Kods DAA429
Nosaukums Animācija tīmekļa vidē
Statuss Brīvās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Akadēmiskais
Tematiskā joma Datorika
Struktūrvienība Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Mācībspēks Katrīna Šmite, Mihails Kovaļovs, Aleksandrs Sisojevs
Kredītpunkti 2.0 (3.0 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Priekšmeta ietvaros studenti tiek iepazīstināti ar dažādiem datorgrafikas veidiem, un mācās veidot tīmekļa animācijas un interaktīvās programmas izmantojot Flash tehnoloģiju. Studentiem tiek pasniegti Flash animācijas pamatprincipi, kā arī programmēšanas valodas ActionScript 3.0 pamati. Dotajā brīdī Flash tehnoloģijai nav analoga, kas dotu līdzīgas iespējas – Flash tehnoloģijas apgūšana dod iespēju strādāt par māksliniekiem, animātoriem, web-meistariem un programmētājiem vienlaicīgi. .
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads Flash tehnoloģijā. 2 0 0 0
Datorgrafikas veidi un attēlu glabāšanas principi. 2 0 0 0
Vektorgrafikas izveide Adobe Flash vidē. Vektora grafikas modificēšana. 4 0 0 0
Satura organizēšana ar slāņiem. 4 0 0 0
Flash animācijas pamatprincipi, animāciju pievienošana Flash dokumentam. 4 0 0 0
Frame-by-Frame animācijas izveidošana. 4 0 0 0
Ievads programmēšanas valodā ActionScript. 4 0 0 0
Sadarbība ar lietotāju, interaktivitātes pievienošana vadības pogām. 4 0 0 0
Darbs ar filmu klipiem, skaņas un video pievienošana filmai. 2 0 0 0
Flash dokumentu publicēšana. 2 0 0 0
Kopā: 32 0 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Priekšmeta apguves rezultātā studenti iemācās izmantot Adobe Flash lietotāja saskarni un veidot Flash filmas, spēj veidot un prasmīgi apieties ar grafiskajiem attēliem Flash dokumentā, kā arī pievienot tekstu un Flash komponentus Flash dokumentam. Studenti spēj animēt grafiskos attēlus, izmantojot dažādus tehniskus paņēmienus un pievienot mijiedarbības (interaktivitātes) iespēju Flash dokumentam, izmantojot pogas, publicēt Flash dokumentus.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Pārzin dažādus datorgrafikas veidus, kā arī Adobe Flash tehnoloģijas vēsturi un teorētiskos pamatus. - Rakstisks kontroldarbs, kas ietver sevī teorētiskus jautājumus par mācīto vielu.
Izmantojot iegūtās zināšanas spēj izveidot animāciju Adobe Flash vidē, kā arī publicēt to tīmeklī. - Patstāvīgi izpildītie laboratorijas darbi
Spēj izveidot interaktīvo programmu Adobe Flash vidē, izmantojot programmēšanas valodu ActionScript 3.0. - Patstāvīgi izpildītie laboratorijas darbi
Priekšzināšanas DAA300 .Datorgrafikas un attēlu apstrādes pamati
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi Pārbaudījumi (brīvai izvēlei)
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs Ieskaite Eksāmens Darbs
1 2.0 3.0 1.0 1.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]