Kods | DAA429 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Animācija tīmekļa vidē | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Katrīna Šmite, Mihails Kovaļovs, Aleksandrs Sisojevs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Priekšmeta ietvaros studenti tiek iepazīstināti ar dažādiem datorgrafikas veidiem, un mācās veidot tīmekļa animācijas un interaktīvās programmas izmantojot Flash tehnoloģiju. Studentiem tiek pasniegti Flash animācijas pamatprincipi, kā arī programmēšanas valodas ActionScript 3.0 pamati. Dotajā brīdī Flash tehnoloģijai nav analoga, kas dotu līdzīgas iespējas – Flash tehnoloģijas apgūšana dod iespēju strādāt par māksliniekiem, animātoriem, web-meistariem un programmētājiem vienlaicīgi. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Priekšmeta apguves rezultātā studenti iemācās izmantot Adobe Flash lietotāja saskarni un veidot Flash filmas, spēj veidot un prasmīgi apieties ar grafiskajiem attēliem Flash dokumentā, kā arī pievienot tekstu un Flash komponentus Flash dokumentam. Studenti spēj animēt grafiskos attēlus, izmantojot dažādus tehniskus paņēmienus un pievienot mijiedarbības (interaktivitātes) iespēju Flash dokumentam, izmantojot pogas, publicēt Flash dokumentus. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pārzin dažādus datorgrafikas veidus, kā arī Adobe Flash tehnoloģijas vēsturi un teorētiskos pamatus. - Rakstisks kontroldarbs, kas ietver sevī teorētiskus jautājumus par mācīto vielu. Izmantojot iegūtās zināšanas spēj izveidot animāciju Adobe Flash vidē, kā arī publicēt to tīmeklī. - Patstāvīgi izpildītie laboratorijas darbi Spēj izveidot interaktīvo programmu Adobe Flash vidē, izmantojot programmēšanas valodu ActionScript 3.0. - Patstāvīgi izpildītie laboratorijas darbi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | DAA300 .Datorgrafikas un attēlu apstrādes pamati | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|