DAA312 3D animācija Maya vidē

Kods DAA312
Nosaukums 3D animācija Maya vidē
Statuss Brīvās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Akadēmiskais
Tematiskā joma Datorika
Struktūrvienība Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Mācībspēks Mihails Kovaļovs
Kredītpunkti 2.0 (3.0 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Studiju kursa laikā studenti apgūs pamatprasmes dažādas sarežģītības objektu modelēšanā, materiālu uzklāšanas un tekturēšanas procesu izveidē. Tiek sniegtas zināšanas darbā ar daudzveidīgu personāža sagatavošanu animācijas procesam. Studentiem ir iespēja apgūt animācijas procesa būtību un izveidot dažāda veida specefektus..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads Maya programmatūras vidē. 4 4 0 0
Maya programmatūras lietotāja saskarne. 4 4 0 0
Modelēšanas pamati. 4 4 0 0
3D objektu modelēšana, pamatojoties uz Nurbs-līknēm un poligoniem. 6 6 0 0
3D objektu materiāli un tekstūras. 4 4 0 0
3D scēnas apgaismojums. 4 4 0 0
3D objektu animācijas tehnika un dinamikas imitācija. 4 4 0 0
3D objektu zīmēšanas efekti. 4 4 0 0
3D scēnu vizualizācija. 6 6 0 0
Kopā: 40 40 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis sniegt studentiem pamatzināšanas darbā ar trīsdimensiju grafiku, attīstīt prasmi izveidot objektus un to animāciju grafiskajā vidē. Studiju kursa uzdevumi: 1. Sniegt teorētiskās zināšanas darbā ar trīsdimensiju scēnu un tās objektiem. 2. Attīstīt prasmi veidot dažādas sarežģītības trīsdimensiju objektus. 3. Attīstīt prasmi teksturēt objektus un izvietot scēnā gaismas avotus. 4. Attīstīt prasmi sagatavot personāžu animācijas procesam. 5. Attīstīt prasmi veidot animācijas video klipus.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj orientēties 3D grafikas fundamentālajā teorijā. Pārzina modelēšanas pamatus. - Kontroldarbs.
Spēj orientēties grafiskās paketes 3D Maya vidē un veidot tajā primitīvus objektus. - Praktiskie darbi.
Prot modelēt sarežģītus objektus pamatojoties uz Nurbs-līknēm un poligoniem, pielikt objektam tekstūras un apgaismot scēnu. - Praktiskie darbi.
Prot veidot 3D scēnu, izmantot animācijas tehniku un imitēt dinamiku. - Praktiskie darbi.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Kontroldarbs - 20%
Praktiskie darbi - 80%
 
Priekšzināšanas Priekšzināšanas datorgrafikas pamatos.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi Pārbaudījumi (brīvai izvēlei)
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs Ieskaite Eksāmens Darbs
1 2.0 3.0 1.0 1.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]