Kods | DAA312 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | 3D animācija Maya vidē | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Mihails Kovaļovs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursa laikā studenti apgūs pamatprasmes dažādas sarežģītības objektu modelēšanā, materiālu uzklāšanas un tekturēšanas procesu izveidē. Tiek sniegtas zināšanas darbā ar daudzveidīgu personāža sagatavošanu animācijas procesam. Studentiem ir iespēja apgūt animācijas procesa būtību un izveidot dažāda veida specefektus.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis sniegt studentiem pamatzināšanas darbā ar trīsdimensiju grafiku, attīstīt prasmi izveidot objektus un to animāciju grafiskajā vidē. Studiju kursa uzdevumi: 1. Sniegt teorētiskās zināšanas darbā ar trīsdimensiju scēnu un tās objektiem. 2. Attīstīt prasmi veidot dažādas sarežģītības trīsdimensiju objektus. 3. Attīstīt prasmi teksturēt objektus un izvietot scēnā gaismas avotus. 4. Attīstīt prasmi sagatavot personāžu animācijas procesam. 5. Attīstīt prasmi veidot animācijas video klipus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj orientēties 3D grafikas fundamentālajā teorijā. Pārzina modelēšanas pamatus. - Kontroldarbs. Spēj orientēties grafiskās paketes 3D Maya vidē un veidot tajā primitīvus objektus. - Praktiskie darbi. Prot modelēt sarežģītus objektus pamatojoties uz Nurbs-līknēm un poligoniem, pielikt objektam tekstūras un apgaismot scēnu. - Praktiskie darbi. Prot veidot 3D scēnu, izmantot animācijas tehniku un imitēt dinamiku. - Praktiskie darbi. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Kontroldarbs - 20%
Praktiskie darbi - 80% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Priekšzināšanas datorgrafikas pamatos. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|