IEU540 Elektroniskā komercija un e-uzņēmējdarbība

Kods IEU540
Nosaukums Elektroniskā komercija un e-uzņēmējdarbība
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Akadēmiskais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Deniss Ščeulovs, Elīna Gaile-Sarkane
Kredītpunkti 4.0 (6.0 ECTS)
Daļas 1
Anotācija E-komercija ir mācību priekšmets, kas dod priekšstatu par modernās tehnikas un tehnoloģiju (e-vides) izmantošanu uzņēmējdarbībā ar mērķi uzlabot uzņēmējdarbības procesus un paaugstināt uzņēmējdarbības efektivitāti..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
E-komercijas nozīme organizācijas darbībā. E-komercijas mērķi, uzdevumi, funkcijas 4 0 0 0
E-komercijas attīstība, e-komercijas modeļi, e-izglītība 10 0 0 0
E-komercijas tehniskā un tehnoloģiskā bāze 6 0 0 0
Tirdzniecība e-vidē 12 0 0 0
E-komercijas efektivitāte uzņēmējdarbībā 12 0 0 0
E-komercijas drošība 8 0 0 0
E-biznesa modeļi un to izmantošana 12 0 0 0
Kopā: 64 0 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Mācību priekšmeta mērķis ir sistematizēt un padziļināt iepriekš iegūtās zināšanas, kā arī sniegt jaunas zināšanas par aplūkojamo priekšmetu un e-vides izmantošanas ekonomiskajām prioritātēm. Attīstīt studentu prasmi analizēt e-komercijas modeļus un noteikt to praktisko izmantošanu; Attīstīt studentu prasmi ģenerēt, grupēt, atlasīt, izvērtēt un izmantot dažādas idejas e-komercijas jomā; Sniegt priekšstatu e-komercijas plānošanas, vadīšanas un kontroles metodēm un to izmantošanas iespējām; Attīstīt teorētisko zināšanu e-komercijas jomā izmantošanas un praktiskās pielietošanas iemaņas; Veicināt vispārējo prasmju attīstību un prasmi prezentēt individuālās idejas grupā.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj noteikt un analizēt dažādas e-komercijas problēmsituācijas. - Testi ar teorētiskajiem un praktiskajiem uzdevumiem. Lai veiksmīgi nokārtotu testu, ir jāatbild pareizi uz vismaz 70% jautājumu
Spēj analizēt konkrētas situāciju un izdarīt patstāvīgus secinājumus par e-komercijas modeļu izmantošanu organizācijas darbībā. - Praktiskie darbi nodarbībās
Spēj noteikt rādītājus e-komercijas efektivitātes, vai tirgus rādītājus, aprēķināt uzņēmuma darbību raksturojošos rādītājus. Spēj analizēt iegūtos rezultātus un veikt secinājumus. - Praktiskais darbs nodarbībā. Tests ar teorētiskajiem un praktiskajiem uzdevumiem. Lai veiksmīgi nokārtotu testu, ir jāatbild pareizi uz vismaz 70% jautājumu.
Spēj patstāvīgi atrast nepieciešamo informāciju par konkrētu jautājumu. Spēj analizēt šo informāciju un pasniegt to citiem. - Prezentācijas sagatavošana PowerPoint programmā. Patstāvīga darba rezultātu prezentēšana nodarbībā.
Spēj risināt izvirzīto problēmu un sniegt priekšlikumus problēmas atrisināšanai. - Individuālie vai grupas uzdevumi. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā.
Spēj veikt situācijas analīzi un pielietot teorētiskās zināšanās, risinot praktiskus uzdevumus. - Noslēguma pārbaudes darbs, kas ietver sevī trīs daļas: - Teorētiskie jautājumi (30% no vērtējuma); - Tests (30% no vērtējuma); - Praktiskie uzdevumi (40% no vērtējuma). Novērtējums: 10 baļļu sistēma.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Uzdevumi - 30%
Studiju darbs - 30%
Seminārs/apaļā galda diskusija - 20%
Noslēguma pārbaudes tests - 20%
 
Priekšzināšanas Nav prasību
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 4.0 6.0 2.0 2.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]