IEU532 Tūrisma un viesmīlības industrijas ekonomika

Kods IEU532
Nosaukums Tūrisma un viesmīlības industrijas ekonomika
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Akadēmiskais
Tematiskā joma Ekonomika
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Ieva Andersone
Kredītpunkti 6.0 (9.0 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Tūrisma un viesmīlības industrijas nozīme Latvijas tautsaimniecībā, to struktūra un tirgus faktori, tūrisma un viesmīlības industrijas uzņēmumu darbības ekonomiskā analīze, cenu veidošana, cenu politika un modeļi. Inovāciju procesi, pakalpojumu kvalitāte, mārketings tūrisma un viesmīlības industrijā. Latvijas tūrisma un viesmīlības industrijas pakalpojumu tirgus attīstības ekonomiskie aspekti..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
1. Ievads. 1 0 0 0
2. Latvijas ienākoša un izejoša tūrisma tirgus attīstības analīze. 1 0 0 0
3. Viesnīcu tirgus attīstības analīze. 16 0 0 0
4. Viesnīcu cenu veidošanas stratēģijas un konkurētspējas palielināšanas paņēmieni. 18 0 0 0
5. Viesnīcas, kā produkta, kvalitāte un tās novērtēšanas metodes. 18 0 0 0
6. Izejošā tūrisma analīze. 12 0 0 0
7. Izejošā tūrisma tirgus. 6 0 0 0
8. Izejošā tūrisma cenu veidošanas stratēģijas un konkurētspēja. 12 0 0 0
9. Tūrisma industrijas turpmākas attīstības tendences. 12 0 0 0
Kopā: 96 0 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Priekšmetam ir liela praktiska nozīme, jo uzreiz pēc kursa apguves studenti spēs pilnvērtīgi strādāt kā tūrisma aģenti vai viesmīlības industrijas darbinieki Latvijas uzņēmumos, līdz ar to šis priekšmets palielinās kopēju mācību procesa konkurētspēju. Uzdevumi: • Izprast tūrisma un viesmīlības industrijas uzņēmumu kā ekonomisku sistēmu un tirgus dalībnieku; • Prast izmantot teorētisko modeļu, metožu un sistēmu kopumu tūrisma uzņēmuma praktiskajā darbībā; • Prast sistematizēt, vākt un apkopot mārketinga informāciju tūrisma jomā, lai to uzmantotu uzņēmuma darbības plānošanā un mērķu īstenošanā tirgū.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj sadalīt tūrisma plūsmas, novērtēt ekonomisku atdevi no abām (ienakošas un izejošas) plūsmām atsevišķi, segmentējot tos pa uzņēmējdarbības veidiem. - Diskusijveida seminārs. Situācijas uzdevums. Uzdevumi.
Spēj veikt viesnīcu un to pakalpojumu klasifikāciju. Definēt viesnīcas produktu, noteikt mārketinga lomu viesnīcās. - Situācijas uzdevums. Uzdevumi.
Spēj veikt viesnīcu konkurētspējas un cenu veidošanas analīzi. Spēj noteikt riska faktorus viesnīcu biznesā. - Diskusijveida seminārs. Situācijas uzdevums.
Spēj veikt Izejošā tūrisma analīzi. - Diskusijveida seminārs. Gala pārbaude - eksāmens ar atzīmi..
Priekšzināšanas Uzņēmējdarbības ekonomika
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 9.0 2.0 2.0 2.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]