Kods | IĀS219 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Eiropas Savienības lauksaimniecības, vides un reģionālā politika (studiju projekts) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Ekonomika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Astra Auziņa-Emsiņa, Līga Jankova | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Priekšmeta ietvaros studenti izstrādā studiju projektu par kādu no tematiem par Eiropas Savienības lauksaimniecības, vides un reģionu politiku, atspoguļojot zināšanas normatīvajos aktos, statistikā, datu analīzē, pētījumu izstrādes procesā un citos studiju priekšmetos apgūtās zināšanas, prasmes un kompetences. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Priekšmeta mērķis ir izprast, analizēt un novērtēt kādu atsevišķu elementu Eiropas Savienības lauksaimniecības, vides un reģionālās politikā, rezultātu atspoguļojot izstrādāta studiju projekta veidā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izvērtēt situāciju, identificēt un analizēt problēmu. - Studiju projekta izstrādes gaitā paredzētas obligātas atskaites. Spēj strukturēt projekta ideju problēmas risināšanai un izstrādāt aktivitātes idejas ieviešanai/problēmas risinājumiem; izklāstīt savas domas, atbilstoši studiju projektu nolikumā definētajām prasībām, strādāt komandās. - Studiju projekta izstrādes gaitā paredzētas obligātas atskaites. Spēj parādīt izpratni par iegūtajiem analītiskajiem rezultātiem, dažādu praktisku situāciju iespējamajiem risinājumiem, tos izskaidrot un pamatot. - Studiju projekts, tā aizstāvēšana. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Izstrādes disciplīna. - 10%
Studiju projekts (studiju projekta vadītāja novērtējums) - 50% Prezentēšana un aizstāvēšana (aizstāvēšanas komisijas vērtējums) - 40% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Priekšzināšanas makroekonomikā un statistikā un Eiropas Savienības lauksaimniecības, vides un reģionālajā politikā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|