Kods | IUE232 | |||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Datormācība ekonomistiem (studiju projekts) | |||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datormācība | |||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Leonards Budņiks, Konstantins Kozlovskis, Ingars Eriņš, Jeļena Jevsjukova, Aleksandrs Fiļipovs | |||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Šajā studiju projektā tiek pārbaudītas studenta datormācībā iegūtās zināšanas MS Office programmatūras (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Project, MS Access) lietošanā vienā kompleksā un integrētā darbā.. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju projekta mērķis ir nostiprināt, padziļināt un attīstīt teorētiskās zināšanas par informācijas tehnoloģiju izmantošanu ekonomisko procesu analīzē un vadības lēmumu pieņemšanā, kas iegūtas studiju procesā. | |||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj pielietot OLE tehnoloģiju savstarpēji integrējot rezultātus vienā elektroniskā dokumentā no dažādām programmatūrām. - Studiju darbs pēc 10 baļļu sistēmas. Spēj sanumurēt savstarpēji saistītus vienas klases objektus. - Studiju darbs pēc 10 baļļu sistēmas. Spēj veidot daļu un apakšdaļu, tabulu, diagrammu saturus. - Studiju darbs pēc 10 baļļu sistēmas. Spēj pielietot datormācībā iegūtās zināšanas vienā integrētā darbā. - Studiju darbs pēc 10 baļļu sistēmas. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | informātika, matemātika | |||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|