Kods | BKO126 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Saskarsmes pamati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Sociālās zinātnes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Sandra Gudzuka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Tiek raksturoti saskarsmes psiholoģiskie, ētiskie un kultūras aspekti. Izskaidrota saskarsmes procesa būtība, funkcijas un veidi. Tiek aplūkoti saskarsmi ietekmējošie faktori. Verbālās un neverbālās komunikācijas nozīme. Saskarsme un cilvēku savstarpējās attiecības grupā. Skaidroti komandas sadarbības principi, saskarsmes īpatnības augstskolā. Cilvēku attiecību ētiska regulēšana. Konfliktu rašanās un to atrisināšanas principi. Raksturoti svarīgākie saskarsmes kultūras aspekti. Uzvedības etiķete un normas. Personas ārējā tēla veidošana.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis: Saskarsmes kompetences pilnveide. Uzdevumi: 1. Pilnveidot zināšanas par saskarsmes procesu, veidiem un efektivitāti. 2. Veicināt spēju patstāvīgi pilnveidot personisko saskarsmes stilu, attīstīt saskarsmes prasmes. 3. Attīstīt komandas sadarbības prasmes. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj raksturot saskarsmes procesu un svarīgākās likumsakarības. - Pārbaudes darbs. Konkrētu gadījumu analīze. ieskaite. Spēj novērtēt savas personības stiprās un vājās puses. Analizēt saskarsmes situāciju. - līdzdalība lomu spēlēs. pašanalīze un pašvērtējums. Grupas biedru novērtējums. Prot praktiski realizēt zināšanas par efektīvas saskarsmes principiem. - Mācību uzdevuma izpilde. Vingrinājumi. Problēmsituācijas risināšana. Ieskaite. Spēj patstāvīgi pilnveidot savu saskarsmes stilu . - Atskaite par patstāvīgā uzdevuma veikšanu. Ieskaite. Gala pārbaudījums- ieskaite. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Grupas uzdevuma izpilde - 30%
Individuāla uzdevuma izpilde - 30% Patstāvīgais uzdevums: konkrēta saskarsmes gadījuma analīze un prezentācija - 40% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | nav nepieciešamas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|