Kods | IUE229 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Starptautiskā apģērbu vairumtirdzniecība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Rita Greitāne, Elīna Gaile-Sarkane | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Starptautiskā apģērbu vairumtirdzniecība ir mācību priekšmets, kas dod priekšstatu par tirdzniecības darījumiem starptautiskajā tirgū. Priekšmeta ietveros papildus tirdzniecības ekonomiskajām un vadīšanas teorijām tiek aplūkoti juridiski tiesiskie aspekti apģērbu tirdzniecībā.. Mācību priekšmeta mērķis ir sistematizēt un padziļināt zināšanas tirdzniecībā specialitātes ietvaros. Pēc mācību priekšmeta apgūšanas studentam ir jāpārzina starptautiskā apģērbu tirdzniecības specifika un jāprot patstāvīgi risināt problēmsituācijas.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mācību priekšmeta mērķis ir sistematizēt un padziļināt zināšanas tirdzniecībā specialitātes ietvaros. Pēc mācību priekšmeta apgūšanas studentam ir jāpārzina starptautiskās apģērbu vaiorumtirdzniecības (v/t) specifika un jāprot patstāvīgi risināt problēmsituācijas. Attīstīt studentu prasmi izvērtēt situāciju un izvēlēties atbilstošo v/t metodi situācijas veiksmīgai atrisināšanai; Attīstīt studentu prasmi ģenerēt, grupēt, atlasīt, izvērtēt un izmantot dažādas idejas v/t jomā; Sniegt priekšstatu starptautiskās v/t plānošanas, vadīšanas un kontroles metodēm un to izmantošanas iespējām; Attīstīt teorētisko zināšanu v/t jomā izmantošanas un praktiskās pielietošanas iemaņas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj noteikt un analizēt dažādas starptaustikās vairumtirdzniecības problēmsituācijas. - Testi ar teorētiskajiem un praktiskajiem uzdevumiem. Lai veiksmīgi nokārtotu testu, ir jāatbild pareizi uz vismaz 70% jautājumu Spēj analizēt konkrētas situāciju un izdarīt patstāvīgus secinājumus parvairumtirdzniecības teorijas un prakses izmantošanu tirdzneicības organizācijas mārketinga procesā. - Praktiskie darbi nodarbībās Spēj noteikt rādītājus vairumtirdzniecības efektivitātes, vai tirgus rādītājus, aprēķināt uzņēmuma darbību raksturojošos rādītājus. Spēj analizēt iegūtos rezultātus un veikt secinājumus. - Praktiskais darbs nodarbībā. Tests ar teorētiskajiem un praktiskajiem uzdevumiem. Lai veiksmīgi nokārtotu testu, ir jāatbild pareizi uz vismaz 70% jautājumu. Spēj risināt izvirzīto problēmu un sniegt priekšlikumus problēmas atrisināšanai - Individuālie vai grupas uzdevumi. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. Spēj veikt situācijas analīzi un pielietot teorētiskās zināšanās, risinot praktiskus uzdevumus - Noslēguma pārbaudes darbs, kas ietver sevī trīs daļas: - Teorētiskie jautājumi (30% no vērtējuma); - Tests (30% no vērtējuma); - Praktiskie uzdevumi (40% no vērtējuma). Novērtējums: 10 baļļu sistēma. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav prasību | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|