IUE229 Starptautiskā apģērbu vairumtirdzniecība

Kods IUE229
Nosaukums Starptautiskā apģērbu vairumtirdzniecība
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Rita Greitāne, Elīna Gaile-Sarkane
Kredītpunkti 2.0 (3.0 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Starptautiskā apģērbu vairumtirdzniecība ir mācību priekšmets, kas dod priekšstatu par tirdzniecības darījumiem starptautiskajā tirgū. Priekšmeta ietveros papildus tirdzniecības ekonomiskajām un vadīšanas teorijām tiek aplūkoti juridiski tiesiskie aspekti apģērbu tirdzniecībā..
Mācību priekšmeta mērķis ir sistematizēt un padziļināt zināšanas tirdzniecībā specialitātes ietvaros. Pēc mācību priekšmeta apgūšanas studentam ir jāpārzina starptautiskā apģērbu tirdzniecības specifika un jāprot patstāvīgi risināt problēmsituācijas..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Vairumtirdzniecības definīcijas, koncepcijas, stratēģijas, principi, faktori un funkcijas 2 0 0 0
Vairumtirdzniecība lokālā tirgū 5 0 0 0
Vairumtirdzniecība starptautiskā tirgū 7 0 0 0
Noliktavu vadīšana 8 0 0 0
Vairumtirdzniecības organizēšana, plānošana un kontrole 5 0 0 0
Vairumtirdzniecības juridiski-tiesiksie aspekti (pamati) 5 0 0 0
Kopā: 32 0 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Mācību priekšmeta mērķis ir sistematizēt un padziļināt zināšanas tirdzniecībā specialitātes ietvaros. Pēc mācību priekšmeta apgūšanas studentam ir jāpārzina starptautiskās apģērbu vaiorumtirdzniecības (v/t) specifika un jāprot patstāvīgi risināt problēmsituācijas. Attīstīt studentu prasmi izvērtēt situāciju un izvēlēties atbilstošo v/t metodi situācijas veiksmīgai atrisināšanai; Attīstīt studentu prasmi ģenerēt, grupēt, atlasīt, izvērtēt un izmantot dažādas idejas v/t jomā; Sniegt priekšstatu starptautiskās v/t plānošanas, vadīšanas un kontroles metodēm un to izmantošanas iespējām; Attīstīt teorētisko zināšanu v/t jomā izmantošanas un praktiskās pielietošanas iemaņas.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj noteikt un analizēt dažādas starptaustikās vairumtirdzniecības problēmsituācijas. - Testi ar teorētiskajiem un praktiskajiem uzdevumiem. Lai veiksmīgi nokārtotu testu, ir jāatbild pareizi uz vismaz 70% jautājumu
Spēj analizēt konkrētas situāciju un izdarīt patstāvīgus secinājumus parvairumtirdzniecības teorijas un prakses izmantošanu tirdzneicības organizācijas mārketinga procesā. - Praktiskie darbi nodarbībās
Spēj noteikt rādītājus vairumtirdzniecības efektivitātes, vai tirgus rādītājus, aprēķināt uzņēmuma darbību raksturojošos rādītājus. Spēj analizēt iegūtos rezultātus un veikt secinājumus. - Praktiskais darbs nodarbībā. Tests ar teorētiskajiem un praktiskajiem uzdevumiem. Lai veiksmīgi nokārtotu testu, ir jāatbild pareizi uz vismaz 70% jautājumu.
Spēj risināt izvirzīto problēmu un sniegt priekšlikumus problēmas atrisināšanai - Individuālie vai grupas uzdevumi. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā.
Spēj veikt situācijas analīzi un pielietot teorētiskās zināšanās, risinot praktiskus uzdevumus - Noslēguma pārbaudes darbs, kas ietver sevī trīs daļas: - Teorētiskie jautājumi (30% no vērtējuma); - Tests (30% no vērtējuma); - Praktiskie uzdevumi (40% no vērtējuma). Novērtējums: 10 baļļu sistēma.
Priekšzināšanas Nav prasību
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 2.0 3.0 1.0 1.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]