| Kods | AAP554 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Mazās arhitektūras formas un dizains | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Arhitektūra un pilsētu plānošana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Arhitektūras un dizaina institūts | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Uģis Bratuškins, Ieva Miķelsone | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Maģistra darba tematikas ietvaros iemācīties patstāvīgi izmantot teorētiskās zināšanas un praktiskā darba iemaņas, lai paaugstinātu izpratni par zinātniskās pētniecības metožu lietojamību ilgtspējīgas dzīvestelpas veidošanas procesā. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Attīstīt zinātniskās pētniecības un praktiskās modelēšanas darba iemaņas novērtējot un modelējot ārtelpas detaļiekārtu un ainavu arhitektūras elementu vietu publiskās telpas veidošanā un vides funkcionalitātes un estētiskās kvalitātes paaugstināšanā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēja novērtēt ārtelpas detaļiekārtu formas un dizaina nozīmi daudzfunkcionālā pilsētvidē - Seminārs. Prasme strādāt komandā, uzņemties atbildību par kopdarba rezultātu - Seminārs, studiju darbs. Spēja patstāvīgi formulēt ar vides ainavisko attīstību saistīto problemātiku un analizēt to, integrējot iegūtās zināšanas un prasmes dažādās jomās - Seminārs, studiju darbs. Spēja strādāt ar informācijas avotiem, veikt kritisku informācijas atlasi un argumentēt piemēru izvēles kritērijus - Seminārs. Spēja atbildīgi izturēties pret vides attīstības jautājumu risināšanu, adekvāti prognozējot izmaiņu ietekmi uz sabiedrības dzīvestelpas ekoloģisko kvalitāti - Seminārs. Spēja analizēt detaļiekārtu nozīmi publiskās ārtelpas funkcionalitātes un estētiskās kvalitātes paaugstināšanā un prasme izvēlēties adekvātus paņēmienus konkrētās vides attīstības projektam - Studiju darbs. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Pabeigta arhitekta profesionālā studiju programma | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||