Kods | AAP511 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Dzīvojamo un sabiedrisko telpu interjers un iekārta | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Arhitektūra un pilsētu plānošana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Arhitektūras un dizaina institūts | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Uģis Bratuškins | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Atbilstoši savas maģistra darba tēmas specifikai studenti veic padziļinātu pētījumu un izstrādā priekšlikumus iekštelpu un ārtelpu dialoga veicināšanai sabiedrības ilgtspējīgas dzīvestelpas veidošanai. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Attīstīt studējošajiem pētnieciskā darba iemaņas ar vides veidošanas mākslas dažāda mēroga izpausmēm saistītā problemātikā, kā arī rosināt viņus saskatīt un atrast kopsakarības starp mākslīgi veidotās vides sociālā pasūtījuma, ekonomisko aspektu un sabiedrības dzīvestelpas formveides principu izpausmēm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēja izprast uz zinātniskās pētniecības principiem balstītas vietas izpētes metodoloģisko un rezultatīvo aspektu saistību - Seminārs Prasme izvēlēties pētījuma tematikai adekvātas izpētes metodes un līdzekļus - Seminārs Prasme strukturēt pētījumu, definējot tā problemātiku, mērķi un uzdevumus, kā arī izpētes aspektus - Seminārs Spēja adekvāti novērtēt pētījuma sagaidāmos rezultātus un prognozēt to izmantojamību - Seminārs Prasme sagatavot informatīvi un estētiski pilnvērtīgus pētījuma gaitu un rezultātus ilustrējošus grafiskos materiālus - Studiju darbs Prasme prezentēt pētījuma rezultātus - Noslēguma seminārs/eksāmens |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pabeigta bakalaura akadēmiskā un arhitekta profesionālā studiju programma | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|