| Kods | BŪK611 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Pazemes ūdeņu mākslīgā papildināšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Siltumtehnika, siltuma, gāzes un ūdens tehnoloģijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Dabaszinātņu un tehnoloģiju fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Tālis Juhna | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 5.0 (7.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studiju kursā apskata pazemes ūdens papildināšanas principus un aprēķinu metodiku.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir sniegt studentiem nepieciešamās zināšana un prasmes par pazemes ūdeņu papildināšanas principiem un tehnoloģijām. Studiju kursa uzdevumi: 1. Attīstīt spēju orientējas pazemes ūdeņu mākslīgās papildināšanas tehnoloģijās, veikt iekārtu aprēķinu un hidraulisko modelēšanu. 2. Attīstīt kompetences par bioloģiskiem, ķīmiskiem un fizikāliem procesiem mākslīgās infiltrācijas sistēmās. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izvēlēties mākslīgās papildināšanas procesu. - Eksāmens. Spēj aprēķināt mākslīgās papildināšanas iekārtu galvenos parametrus. - Kursa darbs. Spēj izskaidrot mākslīgās infiltrācijas laikā notiekošos bioloģiskos, fizikālos un ķīmiskos procesus. - Eksāmens. Spēj teorētiski pamatot shēmas izvēli un aprakstīt dažādas gruntsūdens papildināšanas veidus. - Eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Eksāmens - 50%
Kursa darbs - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Ūdens attīrīšana. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||