| Kods | BKO104 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Psiholoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Sociālās zinātnes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Sandra Gudzuka | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Galvenie psiholoģijas virzieni. Svarīgāko psihisko procesu raksturojums. Personības struktūra-temperaments,rakstura iezīmes. Saskarsmes psiholoģija.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis: Pilnveidot studentu psiholoģisko kompetenci. Uzdevumi: 1. Attīstīt spēju pielietot praktiski psiholoģiskās zināšanas. 2. Pilnveidot psiholoģiskās analīzes spējas. 3. Attīstīt efektīvas saskarsmes un darbības prasmes. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj skaidrot psiholoģiskas dabas fenomenus, saistot tos ar konkrētas situācijas kontekstu. - Konkrētu gadījumu analīze. Situācijas modelēšana. Līdzdalība nodarbībās. Kontroldarbs. ieskaite. Spēj veidot analītiskus spriedumus par cilvēku uzvedību un darbību - Konkrētu gadījumu analīze un mācību uzdevumu izpilde. Prot praktiski pielietot psiholoģiskās zināšanas darba un sadzīves situācijās. - Atskaite par patstāvīgā darba izpildi un rezultātiem. Gala pārbaudījums- Ieskaite. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | nav nepieciešamas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||