IUE459 Tirgzinību teorija un prakse

Kods IUE459
Nosaukums Tirgzinību teorija un prakse
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Ekonomika
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Konstantins Didenko
Kredītpunkti 3.0 (4.5 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Mārketinga teorētiskie pamati un praktiskā izmantošana uzņēmējdarbībā. Izmaksu, rezultātu, pieprasījuma un piedāvājuma sakarības. Tirgzinību pētījumi, pētīšanas process. Preces dzīves cikla formēšanas teorētiskie pamati. Produkta politika un tās pamatprincipi. Produkcijas cenu veidošana. Produkcijas virzīšanas un noieta politika. Reklāma. Tirgzinību informācijas nodrošināšana..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Priekšmeta mērķis un uzdevumi. Tirgzinību teorijas pamati. 5 0 0 0
Tirgzinību plānošanas teorētiskie pamati, tirgzinību stratēģijas kā plānošanas teorētiskais pamats. 5 0 0 0
Tirgus tirgzinību sistēmā, tā attīstības teorētiskā pamatošana: tirgus funkcijas, tirgus situācijas, tirgus segmentācija 6 0 0 0
Tirgzinību pētījumi, pētīšanas process, tirgzinību darbības analīze, tās teorētiskie pamati. 4 0 0 0
Preces dzīves cikla formēšanas teorētiskie pamati, tā veidi un nozīme. 4 0 0 0
Produkta politika un tās pamatprincipi, inovācijas politika uzņēmumā, tās pamatnostādnes. 6 0 0 0
Produkcijas cenu veidošana, tās formēšanas teorētiskie pamati. 6 0 0 0
Produkcijas virzīšanas un noieta politikas teorētiskie pamati. Reklāma, tās realizācijas principi. 6 0 0 0
Tirgzinību informācijas nodrošināšana. 3 0 0 0
Tirgzinību informācijas nodrošināšana. 3 0 0 0
Kopā: 48 0 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Vispārīgais mērķis: sniegt zināšanas par tirgzinības teorijas problēmām un to nozīme uzņēmējdarbībā.Sasniedzamie (specifiskie) mērķi: dot pamatjēdzienus tirgzinības jomā. Mācību priekšmetam uzdevumi ir apgūt zināšanas tirgzinības teorijas jomā, koncepcijās, tirgzinības kompleksā, stratēģijas principus, metodēs.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj noteikt un analizēt un diskutēt par dažādām tirgzinību pētījumu jomām. Var atšķirt, attiecināt un izskaidrot dažādus rādītājus un indikatorus, izvēlēties no tiem problēmsituācijas risināšanai atbilstošākos un pielietot tos praksē. - Situācijas uzdevumi. Prakstiskie darbi. Testi ar teorētiskajiem un praktiskajiem uzdevumiem.
Spēj noteikt rādītājus mārketinga efektivitātes, vai tirgus rādītājus, aprēķināt uzņēmuma darbību raksturojošos rādītājus. Spēj analizēt iegūtos rezultātus un veikt secinājumus. - Praktiskais darbs nodarbībā. Tests ar teorētiskajiem un praktiskajiem uzdevumiem. Lai veiksmīgi nokārtotu testu, ir jāatbild pareizi uz vismaz 70% jautājumu.
Spēj patstāvīgi atrast nepieciešamo informāciju par konkrētu jautājumu. Spēj analizēt šo informāciju un pasniegt to citiem. - Prezentācijas sagatavošana PowerPoint programmā. Patstāvīga darba rezultātu prezentēšana nodarbībā.
Spēj risināt izvirzīto problēmu un sniegt priekšlikumus problēmas atrisināšanai. - Individuālie vai grupas uzdevumi. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā.
Spēj projektēt tirgzinību pētījumus, integrējot un kombinējot teorētiskās un prakstiskās zināšanas. - Noslēgumā eksāmens līdz 3 stundām. Novērtējuma struktūra:Aktivitāte nodarbībās – 10%;Patstāvīgais darbs – 10%; Uzdevumu sastādīšana un atrisināšana – 40%;Teorētiskie jautājumi – 40%. Novērtējums 10 ballu sistēmā.
Priekšzināšanas Priekšmets balstās uz profesionālām bakalaura studijām, uz zināšanām, kas iegūtas: uzņēmējdarbībā; ekonomikā; tirgzinībās; likumdošanā; datormācībā.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 4.5 1.0 0.0 2.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]