Kods | IUE459 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Tirgzinību teorija un prakse | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Ekonomika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Konstantins Didenko | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Mārketinga teorētiskie pamati un praktiskā izmantošana uzņēmējdarbībā. Izmaksu, rezultātu, pieprasījuma un piedāvājuma sakarības. Tirgzinību pētījumi, pētīšanas process. Preces dzīves cikla formēšanas teorētiskie pamati. Produkta politika un tās pamatprincipi. Produkcijas cenu veidošana. Produkcijas virzīšanas un noieta politika. Reklāma. Tirgzinību informācijas nodrošināšana.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Vispārīgais mērķis: sniegt zināšanas par tirgzinības teorijas problēmām un to nozīme uzņēmējdarbībā.Sasniedzamie (specifiskie) mērķi: dot pamatjēdzienus tirgzinības jomā. Mācību priekšmetam uzdevumi ir apgūt zināšanas tirgzinības teorijas jomā, koncepcijās, tirgzinības kompleksā, stratēģijas principus, metodēs. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj noteikt un analizēt un diskutēt par dažādām tirgzinību pētījumu jomām. Var atšķirt, attiecināt un izskaidrot dažādus rādītājus un indikatorus, izvēlēties no tiem problēmsituācijas risināšanai atbilstošākos un pielietot tos praksē. - Situācijas uzdevumi. Prakstiskie darbi. Testi ar teorētiskajiem un praktiskajiem uzdevumiem. Spēj noteikt rādītājus mārketinga efektivitātes, vai tirgus rādītājus, aprēķināt uzņēmuma darbību raksturojošos rādītājus. Spēj analizēt iegūtos rezultātus un veikt secinājumus. - Praktiskais darbs nodarbībā. Tests ar teorētiskajiem un praktiskajiem uzdevumiem. Lai veiksmīgi nokārtotu testu, ir jāatbild pareizi uz vismaz 70% jautājumu. Spēj patstāvīgi atrast nepieciešamo informāciju par konkrētu jautājumu. Spēj analizēt šo informāciju un pasniegt to citiem. - Prezentācijas sagatavošana PowerPoint programmā. Patstāvīga darba rezultātu prezentēšana nodarbībā. Spēj risināt izvirzīto problēmu un sniegt priekšlikumus problēmas atrisināšanai. - Individuālie vai grupas uzdevumi. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. Spēj projektēt tirgzinību pētījumus, integrējot un kombinējot teorētiskās un prakstiskās zināšanas. - Noslēgumā eksāmens līdz 3 stundām. Novērtējuma struktūra:Aktivitāte nodarbībās – 10%;Patstāvīgais darbs – 10%; Uzdevumu sastādīšana un atrisināšana – 40%;Teorētiskie jautājumi – 40%. Novērtējums 10 ballu sistēmā. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Priekšmets balstās uz profesionālām bakalaura studijām, uz zināšanām, kas iegūtas: uzņēmējdarbībā; ekonomikā; tirgzinībās; likumdošanā; datormācībā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|