Kods | IUE225 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Reklāma | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Rita Greitāne, Elīna Gaile-Sarkane | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 (6.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursā tiek apvienotas praktiskās un teorētiskās zināšanas, kas palīdzēs tālāk veidot studentu izpratni par reklāmas procesiem un to nozīmi uzņēmējdarbībā. Kursā tiek aplūkoti šādi jautājumi: Reklāma, tās attīstības vēsture, reklāmas industrijas struktūra, reklāmas ietekme uz ekonomiku, reklāmas sociālie un tiesiskie aspekti, reklāmas tirgus Latvijā, Baltijas valstīs, Eiropas Savienībā, reklāma kā komunikācijas process, reklāmas mērķi, funkcijas, objekti, reklāmas veidi un to izmantošana uzņēmumā, reklāmas kampaņas plānošana, mediju izvēle, stratēģija un taktika, auditorija, radošie nosacījumi, priekšrocības un trūkumi, reklāmas, mēdiju u.c. aģentūras.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Priekšmeta mērķis ir attīstīt studentiem zināšanās par reklāmas veidiem un metodēm un to praktisku izmantošanu komunikācijas procesā, produkta vai uzņēmuma tēla veidošanā. Priekšmeta uzdevumi: Attīstīt studentu prasmi izvērtēt situāciju un izvēlēties atbilstošo reklāmas metodi situācijas veiksmīgai atrisināšanai; Attīstīt studentu prasmi ģenerēt, grupēt, atlasīt, izvērtēt un izmantot dažādas idejas reklāmas veidošanas un izstrādes jomā; Sniegt priekšstatu reklāmas plānošanas, realizēšanas un efektivitātes noteikšanas metodēm un to izmantošanas iespējām; Attīstīt zināšanu reklāmas jomā izmantošanas un praktiskās pielietošanas iemaņas; Veicināt vispārējo prasmju attīstību, tostarp p | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj noteikt un analizēt dažādus ar uzņēmuma reklāmu saistītas problēmsituācijas - Testi ar teorētiskajiem un praktiskajiem uzdevumiem. Lai veiksmīgi nokārtotu testu, ir jāatbild pareizi uz vismaz 70% jautājumu Spēj analizēt reklāmas un reklāmu plānus un patstāvīgi secināt par reklāmas izmantošanu organizācijas mārketinga procesā. - Praktiskie darbi nodarbībās Spēj noteikt rādītājus reklāmas efektivitātes novērtēšanai. Spēj analizēt iegūtos rezultātus un veikt secinājumus. - Praktiskais darbs nodarbībā. Tests ar teorētiskajiem un praktiskajiem uzdevumiem. Lai veiksmīgi nokārtotu testu, ir jāatbild pareizi uz vismaz 70% jautājumu. Spēj patstāvīgi atrast nepieciešamo informāciju par konkrētu jautājumu. Spēj analizēt šo informāciju un pasniegt to citiem. - Prezentācijas sagatavošana PowerPoint programmā. Patstāvīga darba rezultātu prezentēšana nodarbībā. Spēj risināt izvirzīto problēmu un sniegt priekšlikumus problēmas atrisināšanai. - Individuālie vai grupas uzdevumi. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. Spēj veikt situācijas analīzi un pielietot teorētiskās zināšanās, risinot praktiskus uzdevumus. - Noslēguma pārbaudes darbs, kas ietver sevī trīs daļas: - Teorētiskie jautājumi (30% no vērtējuma); - Tests (30% no vērtējuma); - Praktiskie uzdevumi (40% no vērtējuma). Novērtējums: 10 baļļu sistēma. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | IUE123 .Tirgzinības | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|