IUE121 Pārdošanas veicināšana

Kods IUE121
Nosaukums Pārdošanas veicināšana
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Rita Greitāne, Elīna Gaile-Sarkane
Kredītpunkti 3.0 (4.5 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Komunikācijas process tirgzinībās. Produktu virzīšanas tirgū pasākumu plānošana un veidošana. Pircēju vajadzības un pirkšanas motīvi. Pārdošanas veicināšanas veidi. Tiešās pārdošanas attīstība. Pārdošanas procesa posmi. Pārdošanas prezentācijas veidi. Pārdošanas prezentācijas plānošana. Pēcpārdošanas pasākumi. Uzņēmuma pārdošanas nodaļas struktūra un funkcijas. Tirdzniecības personāla vadīšana..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
1. Ievaddaļa 8 8 2 10
2. Pārdošanas veicināšana 12 24 4 34
3. Tiešā pārdošana 16 28 8 50
4. Tirdzniecības personāla darba organizēšana un vadīšana 12 12 2 10
Kopā: 48 72 16 104
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Pārdošanas veicināšana ir mācību priekšmets, kas papildina zināšanas tirgzinībās un kura nolūks ir palīdzēt studentiem izprast produkta virzīšanas tirgū elementa – pārdošanas veicināšanas, nozīmi un lomu veiksmīgas tirgzinību komunikācijas veidošanā. Uzdevumi: - Izprast pārdošanas veicināšanas lomu tirgzinību komunikācijā - Prast izvēleties un piepietot esošajai situācijai piemērotākos pārdošanas veicināšanas pasākumus - Veidot spēju saprast un izmantot pārdošanas jēdzienus un apgūt pārdošanas iemaņas un pieeju pārdošanas vadīšanai, ieskaitot pārdošanas plānus un apmeklējumus. - Apzināties virkni reālās dzīves ētisko dilemmu tiešajā pārdošanā.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Sasniedzamie studiju rezultāti. - kontroldarbi, vērtējums ar atzīmi.
Spēj noteikt pārdošanas veicināšanas mērķi un izvēlēties mērķa sasniegšanas līdzekļus. - praktiskie darbi, vērtējums ar atzīmi.
Spēj sastādīt produktu pārdošanas veicināšanas plānu. - praktiskie darbi, vērtējums ar atzīmi.
Spēj izvērtēt prezentāciju veidus un izvēlēties piemērotāko situācijai. - prezentācijas, vērtējums ar atzīmi.
Prot sastādīt pārdošanas prezentāciju. - Gala pārbaudījums eksāmens ar novērtējumu 10 ballu sistēmā, veidojas no kontroldarbiem, praktiskajiem darbiem un eksāmena teorētiskajiem jautājumiem.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Praktiskie darbi un patstāvīgie darbi - 40%
Kontroldarbi - 20%
Eksāmens - 40%
 
Priekšzināšanas uzņēmējdarbības plānošanā un vadīšanā, likumdošanā, datormācībā, tirgzinībās.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 4.5 1.0 2.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]